به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : ریس جمهوری نادان آمریکا یک بار دیگر با عهد شکنی و اظهارات سخیفانه در باره ملت شریف ایران ، خوی استکبار ستیزی و حیوان صفتی خویش را به نمایش گذاشت.
وی گفت : نظام اسلامی از نخستین روزهای تشکیل خود مبارزه با آمریکا و استکبار ستیزی را آغاز کرد و وجود ترامپ ، اوباما ، بوش ، کارتر و غیره تفاوتی در اصل قضیه ندارد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : انرژی هسته ای حق ایران اسلامی است و در این راه ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
او ادامه داد : بر خلاف هشت سال دفاع مقدس که رزمندگان با سلاح های معمولی به دفاع از ارزش های خود برخاستند ، امروزه موشک های مجهز توسط سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تولید می شود که دشمنان را به وحشت انداخته است.
طبرسی یاد آور شد : تجهیز ایران اسلامی به سلاح ها و تجهیزات مدرن صرفا برای دفاع از مکتب و ارزش های دینی است و به هیچ عنوان قصد جنگ افروزی و تعدی به هیچ کشوری را ندارد.
وی گفت : چنانچه امروز در باره کم کردن برد موشک ها و تسلیحات نظامی و انرژی هسته ای در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم ، پس از اتمام نفت مورد لعن و نفرین نسل های بعدی قرار خواهیم گرفت.
خطیب جمعه ساری اضافه کرد : خواسته های آمریکا از ایران کاملا غیر عقلانی و از روی بی منطقی است و خروج یکجانبه آن کشور از برجام تاثیری بر ما نخواهد داشت.
طبرسی خواهان یکپارچگی و وحدت هرچه بیشتر مردم شد و گفت : قطعا قرارگیری در زیر خیمه ولایت همه ما را از توطئه های آمریکا و همپیمانانش نجات می دهد.
او با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از عموم مردم خواست تا با روزه گرفتن و اجرای سایر احکام الهی ، قدر و منزلت این ماه را حفظ کنند.
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه داشتن دریا و عدم مدیریت صحیح موجب شده تا عده ای از مسافران و غیرمسافران در کنار ساحل سفره غذا پهن کنند ، از نیروی انتظامی خواست تا با مظاهر روزه خواری برخورد کند.
وی همچنین بر ضرورت توجه به معضل کم آبی و مدیریت صحیح مصرف آب تاکید کرد و گفت : نگرانی کشاورزان مازندرانی باید توسط مسئولان برطرف شود.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.