امام جمعه ساوه گفت: دشمنی و مواضع خصمانه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و طرح مسائلی همچون سلاح هسته ای، مبارزه با تروریسم و برنامه موشکی بهانه های واهی این کشور برای توطئه افکنی و سیطره استعمار است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمار جمعه شهر ساوه افزود: ادبیات ترامپ مملو از اشتباه است و به نوشته روزنامه واشنگتن پست، رئیس جمهوری آمریکا در مدتی که از فعالیتش می گذرد تاکنون حدود سه هزار ادعای غلط و گمراه کننده داشته که 29 مورد از این موارد در رابطه با مساله هسته ای ایران بوده است.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، امریکا دنبال عبد ذلیل است و حتی اگر مساله هسته ای هم در کار نبود باز هم موضوع دیگری را در خصومت با ایران ایجاد می کردند و در حالی که شعار اصلی ملت ما ' هیهات من الذله' است.
خطیب جمعه ساوه گفت: با وجود تهدیدهای پوشالی ترامپ، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر با قاطعیت پاسخ دادند.
وی تصریح کرد: آمریکا هرگز برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده و خروج این کشور از توافق بین المللی برجام هم مهر تاییدی بر این امر است.

*** خطیب جمعه زرندیه: دشمنی آمریکا با ملت ایران پایان ندارد
امام جمعه زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه، گفت: خروج آمریکا از برجام و عهد شکنی این کشور در توافقات دیگر بین المللی نشانگر آن است که دشمنی آمریکا و برخی از متحدانش از جمله اسرائیل با ملت ایران پایان ندارد.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا به امروز به دنبال تضعیف این انقلاب بوده اند.
وی افزود: ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی بر حقوق خویش پایداری و مقاومت خواهد کرد.
خطیب جمعه زرندیه گفت: با خروج آمریکا از برجام، به جهانیان اثبات شد که ملت بزرگ ایران در عین قدرت و توانایی، اهل گفت و گو و مذاکره منطقی است.

*** امام جمعه خمین: خروج از برجام رسوایی بزرگ برای آمریکا است
امام جمعه خمین گفت: خروج آمریکا از برجام، رسوایی بزرگ محسوب می شود و بار دیگر به جهانیان اثبات شد که ایران اهل گفت و گو و مذاکره و آمریکا پیمان شکن است.
حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری بارها فرمودند دشمن قابل اعتماد نیست.
وی بیان کرد: ملت ایران آموخته است که با تکیه بر توان داخلی و خودباوری بر همه مشکلات غلبه و تهدیدها و تحریم ها را تبدیل به فرصت بالندگی و توسعه می کند.
خطیب جمعه خمین با تقدیر از مشارکت خیران سلامت در افزایش شاخص های درمانی و بهداشتی خمین گفت: خیران این شهرستان در تعمیر، بازسازی و تجهیز تنها بیمارستان این شهرستان نقش موثری دارند.
6539/4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.