به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مرکزی بر شمردن نقش حیاتی نیروهای نظامی؛ انتظامی و امنیتی از جمله ارتش و سپاه در حفظ تمامیت ارضی کشور، امنیت عمومی را مرهون تلاش های این نیروها دانستند.

*** ارتش و سپاه حافظ کیان مملکت اسلامی هستند
خطیب جمعه ساوه گفت: نیروهای ارزشی سپاه و ارتش رقیب یکدیگر نیستند بلکه با ماموریت های مختلف پاسدار ارزش های ناب انقلاب اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه اظهار کرد: ارتش با ماهیت اسلامی، مکتبی و مردمی پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد .
وی افزود: سپاه پاسداران نیز در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن و انجام فعالیت های فرهنگی و سیاسی در راستای بصیرت بخشی برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب، کوشش می کند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به حمله موشکی به سوریه بیان کرد: این اقدام غیرقانونی به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی انجام شد اما همانطور که عضو مجلس سنای آمریکا نیز اعتراف کرد، بهانه غرب برای حمله به این کشور، فریب آشکار بود

*** سپاه و ارتش پاسدار ارزش های اسلامی و انقلابی هستند
امام جمعه شهر مامونیه نیز گفت: نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و ارتش پاسدار ارزش های ناب اسلامی و انقلابی هستند.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مقتدری است که از بدو تاسیس تاکنون ثابت کرده در حفاظت از نظام و پیروی از امام راحل، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه کوتاهی نمی کند.
وی اظهار کرد: ملت ایران خدمات سپاه و ارتش را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نخواهد کرد.
امام جمعه زرندیه گفت: سپاه پاسداران، اقتدار و ایستادگی خود را در جنگ هشت ساله و نیز در عرصه مقابله با ترفندهای دشمنان در جنگ های اقتصادی و نرم و همچنین فتنه های منطقه ای به ملت اثبات کرد و توانست در مقابل گروه های تکفیری نیز ایستادگی کند.

*** سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان هستند
امام جمعه خمین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم همه دشمنان نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: دشمنان تلاش می کند با معرفی سپاه به عنوان گروه های تروریستی با این نهاد غیور و دلاور مقابله کنند اما همه اهانت ها ناشی از درماندگی و ذلت دشمن در مقابل این نهاد قدرتمند است.
وی بیان کرد: دشمن از اقتدار، شجاعت و دلاوری غیور مردان نظامی، انتظامی و امنیتی از جمله نیروهای ارزشی سپاه و ارتش به وحشت افتاده است.
خطیب جمعه خمین تبلیغ برای مصرف کالای ایرانی توسط رسانه ها را ستود و گفت: حمایت از کالای ایرانی فقط وظیفه دولت نیست بلکه همه آحاد جامعه باید کالای ایرانی را خریداری کنند.

*** خدمات سپاه در کشور بر کسی پوشیده نیست
خطیب جمعه آشتیان گفت: خدمات و دستاوردهای نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی از جمله سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: کارنامه خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارآفرین است و این نهاد انقلابی در راستای صیانت از آرمان های نظام تلاش می کند.
وی ادامه داد: ثبات اقتصادی در سایه همراهی ملت و دولت میسر است و در این مسیر باید با حمایت از کالای از ایرانی زمینه ساز رشد و شکوفایی کشور شد.
امام جمعه آشتیان تصریح کرد: حمله موشکی به سوریه بار دیگر حقوق بشر دروغین را به جهانیان نشان داد.
/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.