نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ساخت و پرداخت جامعه با آمورش و پرورش است و رسالت اصلی آموزش و پرورش انسان سازی است.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل  و معاونین آموزش پرورش مازندران اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهمترین مولفه های تاثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشورها به حساب می آید.

وی نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان را موثر دانست و افزود: تعلیم وتربیت می تواند در قالب مفهوم یک نیاز و لازمه ی بقای هر جامعه قلمداد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مسئول کشور در آینده است ،گفت: با توجه به اینکه  نقش آموزش و پرورش نقش تربیتی و فرهنگی است انقلاب اسلامی نیز مرهون و مدیون زحمات این نهاد تربیتی است و شما باید این ارزش را حفظ کرده و آنرا به نسل های آینده انتقال دهید.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش به مثابه نقش مهندسان فرهنگی است ،تصریح کرد: انتظار می رود آموزش و پرورش در این حوزه نقش امام و رهبری را به خوبی حفظ و پاسداری کند.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در جامعه نقش تراز اول است بر شعار رهبری مبنی بر حمایت کالاهای ایرانی در حوزه ی این نهاد تربیتی تاکید کرد وادامه داد: برای والدین افتخار نباشد که فرزندانشان از کالاهای خارجی استفاده کنند وظیفه ی شما تبیین و تحقق فرامین مقام معظم رهبری  و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه تعالیم اجتماعی در صدر فعالیت آموزش وپرورش قرار گیرد گفت:شما بایستی بر روی افرادی سرمایه گذاری کنید که در آینده ی این کشور اثرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ساخت و پرداخت جامعه با آمورش و پرورش است و رسالت اصلی آموزش و پرورش انسان سازی است.

وی افزود:بسیاری از ناهنجاری های جامعه ناشی از عدم تربیت صحیح است که آموزش و پرورش  با تربیت و تعلیم درست در جلوگیری از آن می تواند نقش خوبی را ایفا کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.