مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت در سال جاری اظهار داشت: محور رهنمودها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در چند سال اخیر، مسائل اقتصادی بوده و امسال نیز حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان شعار سال نام‌گذاری شد که، هم مردم و هم مسئولین، در تحقق آن باید مشارکت و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با حمایت و خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخ صنعت و تولید را بیشتر به گردش درآوریم و برای جوانان، اشتغال ایجاد نموده و موجبات تقویت و رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

موسوی با اشاره به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی که اجرای زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جهت استقرار واحدهای تولیدی است خاطرنشان کرد: توانمندسازی واحدهای تولیدی نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی نیز باید کیفیت و تولیدات خود را افزایش دهند و با توجه به ذائقه مصرف‌کنندگان، کالا تولید کنند.

موسوی ادامه داد: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمایت از تولید داخلی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ خرید و استفاده از کالای ایرانی به‌موازات خرید اجناس خارجی می‌تواند نیروی کار ایرانی و سرمایه‌های مردمی را افزایش دهد و توسعه پایدار و مشارکت حداکثری و آگاهانه، در حوزه تصمیم سازی های راهبردی و اقتصادی را فراهم آورد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.