به گزارش ایرنا، احمد خسروی وفا روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان دادگستری استان اصفهان افزود: بسیاری از کالاهای تولید داخل قابل رقابت با نوع خارجی آن است اما عدم اطلاع رسانی کافی و ضعف آگاهی عمومی باعث شده تا از این تولیدات استقبال نشود.
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات را حل می کند، گفت: با تحقق این امر علاوه بر رونق و شکوفایی بیشتر چرخه اقتصادی، بسیاری از ناهنجاریها و جرایم ناشی از بیکاری جوانان نیز کاهش می یابد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان به تشریح برنامه ها و تبیین خط مشی دادگستری در سال جدید پرداخت و گفت: بی شک مهمترین مسئولیت آحاد ملت ایران جامه عمل پوشاندن به انتظار و رهنمود مقام معظم رهبری است.
وی یادآور شد: با عزم ملی و بهره گیری از غیرت دینی، ایرانی و وطنی در تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد و هر گونه تصمیم گیری مدیریتی با در نظر گرفتن این هدف اتخاذ خواهد شد.
خسروی وفا همچنین بر تداوم جدی و بیشتر مبارزه با فساد اقتصادی در سال جدید تأکید کرد و گفت: در سال جدید رسیدگی ویژه و جدی در پرونده هایی که ریشه در فساد اقتصادی دارد و بطور کلی مبارزه همه جانبه با مفسدان اقتصادی در دستور کار خواهد بود.
وی همچنین خواستار ورود دادستان ها در پیگیری و برخورد با جریان هایی شد که به هر نوعی مرتبط با حقوق عامه است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان، توجه به زندان و استفاده هرچه بیشتر از مجازاتهای جایگزین حبس و رعایت و اجرای دستورالعمل کاهش آمار جمعیت کیفری زندان، برنامه ریزی دقیق در راستای افزایش اطلاعات حقوقی مردم با بهره گیری از ظرفیت صداوسیما و آموزش و پرورش و توجه به نظارت عالیه درون و برون سازمانی در راستای حفظ سلامت قضایی استان را از ررویکردهای سالی جاری این دستگاه عنوان کرد.
ت/6994 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.