به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم خونه به خونه در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم این مسابقات عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میزبان تیم گل گهرسیرجان بود و در پایان 90 دقیقه هیچ یک از دو تیم موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند تا تساوی بدون گل حاصل تلاش دو تیم از این دیدار باشد.
این سومین تساوی متوالی و بدون گل شاگردان ' دارگان اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه بود که با وجود نتیجه نگرفتن تیم های بالای جدول، فرصت صدرنشینی لیگ را نیز از دست دادند.
دو تیم دراین بازی که نیاز مبرمی برای کسب 3 امتیاز و کم کردن فاصله امتیازی با رقبا داشتند، نیمه نخست را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه همدیگر ایجاد کردند.
بی دقتی مهاجمان هر دو تیم در زدن ضربه نهایی به سمت دروازه ها و چرخش تیم در یک سوم میانی هر دو تیم گلی را برای خونه به خونه وگل گهر به همراه نداشت.
نیمه دوم این مسابقه نیز همانند نیمه نخست بازی، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا حدود 4 هزار تماشاگر بابلی که به واسطه رایگان بودن تماشای این مسابقه استقبالی خوبی نیز کرده بودند، بدون تماشای گل، ورزشگاه را ترک کردند.
دیدار خونه به خونه و گل گهر از چند جهت از جمله بازی سال قبل این دو تیم در بابل گرفته تا دیدار رفت این دو تیم در سیرجان بیش از گذشته دارای حساسیت بود.
خونه به خونه بابل فصل قبل در آخرین روزهای فصل در بابل موفق شد با نتیجه سنگین 5 بر 1 گل گهر را مغلوب کند و استارت ناکامی این تیم در صعود به لیگ برتر را بزند و همین امر انگیزه ای برای سیرجانی ها بود در آستانه صعود بابلی ها انتقام آن ناکامی را بگیرند.
دیدار رفت دو تیم در سیرجان هم کم حاشیه نداشت. در آن دیدار که جواد نکونام هدایت بابلی ها را بر عهده داشت موضوع جادوگری توسط نکونام رسانه ای شد و به برنامه پر بیننده 90 هم کشانده شد تا وینگوبگوویچ و شاگردانش هفته ها در حواشی آن دیدار امتیاز از دست بدهند.
تقابل ایگوراسکوچیچ و وینگو بگوویچ سرمربیان کروات تیم های خونه به خونه و گل گهر سیرجان که سال ها در فوتبال ایران حضور دارند، از نقاط جذاب این دیدار بود.
با کسب تساوی برای هر دو تیم دراین دیدار و با توجه به نتایج سایر رقبا ، تیم خونه به خونه می توانست با کسب 3 امتیاز کامل این مسابقه با 53 امتیاز و قرار گرفتن در مکان دوم و اختلاف یک امتیاز با نفت مسجد سلیمان سال 96 را رویایی به پایان برساند.
با این وجود شاگردان اسکوچیچ در تیم خونه به خونه با کسب 51 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند و تیم گل گهر سیرجان هم با 41 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی باقی ماند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.