به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران درتنها دیدار باقیمانده از هفته بیست وششم این مسابقات عصرچهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم آلومینیوم اراک بود ودر پایان برابر میهمان میان جدولی خود با تساوی بدون گل متوقف شد.
بازی شاگردان ' دراگان اسکوچیچ' که به علت برگزاری بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم لیگ برتر استقلال خوزستان وشکست این تیم و صعود به فینال جام حذفی کشور با 2 روز تاخیر عصرچهارشنبه در بابل برگزار شده بود، بیش از 3هزار علاقمند نیز از نزدیک تماشاگر آن بودند.
تیم خونه به خونه مازندران از همان دقایق ابتدایی بازی هجوم همه جانبه خود را بر روی دروازه تیم آلومینیوم اراک ایجاد کرده بود و با خلق چند موقعیت نسبتا مناسب حتی تا آستانه بازکردن دروازه تیم میهمان نیز پیش رفته بود.
با وجود بازی سازی منطقی بازیکنان تیم خونه به خونه در زمین تیم حریف و زیر توپ زدن های اراکی ها در نیمه نخست اتفاقی خاص در این نیمه رخ نداد و دو تیم بدون زدن گلی به رختکن رفتند.
نیمه دوم این دیدار نیز به مانند نیمه نخست پیگیری شد، بااین تفاوت که موقعیت های تیم خونه به خونه بیشتر وجدی تر شده بود و اراکی ها نیز در دو موقعیتی که دراین نیمه نصیب آنها شده بود، تیرعمودی دوازه تیم خونه به خونه را به لرزه درآوردند تا جدی ترین موقعیت گلزنی را تیم میهمان به نام خود دراین دیدار ثبت کرده باشد.
با وجود آنکه هواداران خونه به خونه از این بازی استقبال خوبی کرده بودند، برخلاف چند بازی گذشته این تیم بدون تماشای گلی از هر دو تیم به خانه ها برگشتند.
دراین دیدار داور مسابقه، ' حمید غلامی ' یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم آلومینیوم اراک را به علت اعتراض های پی درپی با کارت قرمز جریمه کرد.
خونه به خونه مازندران با کسب یک امتیازی این بازی خانگی50 امتیازی شد و پس از تیم نفت مسجدسلیمان 53 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
تیم آلومینیوم اراک هم با یک امتیاز از بابل، با 30 امتیاز در رده چهاردهم جدول هجده تیمی این مسابقات قرار گرفت.
خونه به خونه مازندران در هفته بیست وهفتم وآخرین دیدار خود در سال96 روز دوشنبه28 اسفندماه در بابل میزبان تیم رده هشتمی گل گهرسیرجان است.
/1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.