تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ایستگاه نوزدهم لیگ برتر میهمان نفت تهران است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی تبریز در تهران به مصاف نفت می‌رود.
 
شاگردان هومن افاضلی هفته قبل توانستند مقابل پرسپولیس صدرنشین مقاومت خوبی انجام دهند و به یک امتیاز ارزشمند دست یابند و به این ترتیب،‌ شرایط چندان بدی ندارند.
 
در طرف دیگر میدان اما اوضاع برای شاگردان یحیی گل‌محمدی مناسب نیست. تراکتورسازان که نتوانستند در هفته‌های اخیر، نتایج خوبی کسب کنند، با انگیزه مضاعف مقابل نفت تهران قرار می‌گیرند تا با پیروزی برابر این تیم به رده‌های بالای جدول نزدیک شوند.
 
تراکتورسازان در سه دیدار نیم فصل دوم خود تنها چهار امتیاز کسب کردند و برای بهبود شرایط خود نیاز مبرم به پیروزی برابر شاگردان افاضلی دارند. البته این تیم یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود یعنی امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
 
همچنین بازی کردن عیسی آل‌کثیر مهاجم نفت که گزینه جدی تراکتورسازان است در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تکلیف این بازیکن برای رویارویی با تیم تبریزی مشخص نیست.

دیدار بین دو تیم از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) آغاز خواهد شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.