مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هجدهم اعلام و زاهدای فرد، به عنوان داور بازی سپیدرود و گسترش فولاد تبریز معرفی شد.
علیرضا وهابی افزود: همچنین محمدرضا ابوالفضلی و محسن سلطانی به عنوان کمک داور ، زاهدی فرد را در بازی تیمهای سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز همراهی می کنند.
وی ادامه داد: حسین زمانی نیز به عنوان داور چهارم و زاهد بحرینی به عنوان ناظرگروه داوری ، در مسابقه تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز حضور خواهند یافت.
وی گفت: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریریزعصر جمعه 15 دی ماه در هفته هجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم گسترش فولاد تبریز با کسب 23 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.