به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت زاده عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی گسترش فولاد با ذوب آهن در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازی سنگینی داشتیم و هر دو تیم با برنامه وارد زمین شده بودند و ما درغفلتی که در بازی داشتیم، بازیکن تعویضی تیم ذوب آهن را در نظر نگرفته بودیم و او توانست تک گل بازی را به ثمر برساند.
فلاحت زاده خاطرنشان کرد: هر دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند و تیم حریف روی اشتباه ما به گل دست یافت؛ در ضمن باید اشاره کنم که آقای قلعه نویی از مربیان با تجربه فوتبال ایران هستند و بازیکنان ما در طول بازی موقعیت های تیم ذوب آهن را خنثی کردند و حتی می توانستند صاحب گل بشوند که متاسفانه نتوانستند؛ به هر حال فوتبال همین است ما در اهواز مقابل تیم استقلال در دقیقه نود و سه گل می زنیم و در اینجا دقیقه نود و سه گل دریافت می کنیم.
وی با اشاره به سن بازیکنان تیم گسترش تشریح کرد: پنج شش بازیکن ما رنج سنی شان هفده و هجده سال است و همچنین در نیمه دوم تجربه لازم را نداشتند که بیشتر این امر باعث نتیجه نگرفتن تیم گسترش شد.
مربی تیم گسترش فولاد در ادامه در مورد تیم ذوب آهن اظهار کرد: تیم ذوب آهن تیم خوبی بوده و در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده است و یقینا جایگاهی بهتر از این را کسب خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نیز با بیان اینکه تبریز را دوست دارم برای اینکه فراز و نشیب های زیادی در این شهر داشتم، گفت: ابتدا باید از مرام و پهلوانی آقای زنوزی بگویم که ما روز چهارشنبه برای آمدن به تبریز در فرودگاه تهران مانده بودیم و برای تیم مشکل ایجاد می شد و بنده با تماس تلفنی که با ایشان داشتم مشکل پرواز تیم ذوب آهن را که حریف تیم خودش بود حل کرد من واقعا از ایشان تشکر می کنم.
امیر قلعه نوعی خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن هم مظلوم ترین تیم و هم بد شانس ترین تیم لیگ می باشد یعنی تیم گسترش با مربی گری استاد خودم فیروز کریمی اصلا تا جلوی دروازه ما نتوانستند بیایند و ما باید زودتر از این به گل دست می یافتیم و خدا را شاکر هستم با کسب این سه امتیاز جایگاه بهتری را بدست می آوریم.
وی با تاکید بر این موضوع که من آینده تیم ذوب آهن را بهتر می بینم، تشریح کرد: ما باید در دو پست تقویت شویم تا در بازی های آسیایی و لیگ بهتراز این که هست بتوانیم ادامه دهیم.
سرمربی تیم ذوب آهن علت نتیجه نگرفتن تیمش در نیم فصل اول لیگ را پاره ای مشکلات درون خانوادگی باشگاه عنوان کرد و گفت: این مشکلات را سر وقت مناسب بیان می کنم و اعتقادم این است که ذوب آهن به جایگاه ایده آل خود می رسد و با اضافه شدن میلاد فخرالدینی و چند بازیکن دیگر تیم به شرایط خوب می رسد.
تیم گسترش فولاد تبریز با شکست یک بر صفر مقابل تیم ذوب آهن با 23 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کرد و تیم ذوب آهن با کسب 23 امتیاز و با تفاضل گل بهتر به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد.
همچنین تیم تراکتورسازی دیگر نماینده شهر تبریز امروز در یک مسابقه حساس مقابل تیم پرسپولیس صدر نشین جدول 2 بر صفر مغلوب این تیم شد.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.