به گزارش ایرنا، این دیدار عصر پنجشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور 410 نفر تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول بازی تیم میزبان مالک توپ و میدان بود و چند موقعیت خوب به دست آورد که در نهایت دقیقه 44مسیح زاهوی گل اول بازی را برای تیم گسترش به ثمر رساند .
در نیمه دوم بازی شاگردان هومن افاضلی جلو کشیدند و در دقیقه 68 بازی توسط سید امین منوچهری به گل رسیدند تا هر 2 تیم یک امتیاز از این دیدار نصیب خود کنند .
در این بازی امیر حسین فشنگچی دقیقه 50 با احمد آل نعمه و رضا حبیب زاده دقیقه 50 با علی رضا عزت کرامت و علی زینالی قلعه دقیقه 82 با سید حسین حسینی برای تیم نفت و علیرضا چراغعلی دقیقه 74 با میلاد زنیدپور و علی رضا ارجمندیان دقیقه 77 با یوسف سیدی و سید محسن حسینی دقیقه 86 با علی رضا ارجمندیان برای تیم گسترش تعویض شدند.
میلاد فراهانی دقیقه 23 و احمد امیر کامدار دقیقه 86 بازی از داور میدان کارت زرد گرفتند.
داوری این دیدار را یاسر همرنگ به عنوان داور وسط و محمدرضا ابوالفضلی و علی دودانگه به ترتیب کمک اول و دوم و حسین زیاری داور چهارم و یدالله جهانبازی به عنوان ناطر داوری بر عهده داشتند.
با نتیجه تساوی این دیدار تیم گسترش فولاد با 29 امتیاز در رده هفتم و تیم نفت با 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.
خبرنگار . ع : آب بسته ** انتشار: انصاری
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.