به گزارش خبرنگارایرنا، عیسی کاکویی عصر روز شنبه در آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت جانباز سید مصطفی علمدار در سالن گلزار شهدای شهر ساری مرکز مازندران افزود: به دنبال فتح زمین نیستیم، دنبال فتح زمینه هاییم، زمین همیشه باقی نیست، اما زمینه اعتلا باقی است.
همرزم شهید علمدار با بیان خاطراتی از این شهید اضافه کرد: با شخصی مواجهیم که می توانست 30 سال علیل و از کارافتاده و معلول باشد، علمدار کسی بود که می توانست 30 سال نادم و پشیمان باشد، اما یک لحظه هم نادم نشد و ضعف و تردید به خود راه نداد.
کاکوئی گفت: شهدا حریم ما هستند و گلزار شهدا جای بیعت است که باید آهسته حرکت و فکر کنید که با چه کسی، با چه و برای چه معامله می کنید، خودفروشی نکنید، خودفروشی فقط هرزگی زنان نیست بلکه هرزگی مردان تاریخ هم هست که خودفروشی می کنند و ارزان خود را می فروشند.
وی گفت: شهید علمدار سمبل یک اسم ماندگار برای محله، شهر، استان و کشور ماست، این ستاره فروزان 30 سال ماند تا درس عبرت باشد که در هیچ‌ جایگاهی کسی فخر نفروشد و خود را ارزان نفروشد.
جانباز 70 درصد حاج سیدمصطفی علمدار 15 بهمن پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از دوران دفاع مقدس، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
این شهید متولد اول فروردین 1345 در ساری بود و در 24 اسفند سال 66 در عملیات والفجر 10 حلبچه قطع نخاع شد و به درجه پر افتخار جانبازی نائل آمد .
مسوول ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین مسوولیت سید مصطفی علمدار بود.
خبرنگار: رضا غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.