به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان شامگاه شنبه در نشست خبری افزود که برای راه اندازی این بخش نیاز به دریافت 20 میلیارد ریال اعتبار است و بانک ملی به عنوان پرداخت کننده این مبلغ منتظر مشخص شدن اعضای هیات مدیره کارخانه است.
وی توضیح داد : طی رایزنی های صورت گرفته با فرمانداری ، بناست تا هر چه زودتر مشکل نبود هیات مدیره برای کارخانه حل شده و با دریافت تسهیلات ، بخش رنگرزی راه اندازی شود.
وی در خصوص وضعیت کارخانه نساجی شماره یک هم گفت : طی صحبت هایی که با معاون وزیر صنایع شده ، بناست تا نساجی شماره یک که در اختیار شهرداری قائمشهر است منابعی از طریق بانک ملی دریافت کند تا بازسازی شود.
نماینده مردم قائمشهر افزود : درصدد هستیم تا ظرفیت هایی که در نساجی وجود دارد از حالت زیان دهی خارج شود و شهرداری می تواند با منابع در اختیار برای بحث پارک و مرکز خدماتی کارهایی را انجام دهد.
** مشکلات حاد در حوزه راه
رضیان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ما چالش های جدی وجود دارد ، گفت : برای زیرساخت ها در حوزه راه در محور سوادکوه به قائمشهر به دلیل ترافیک سنگین با مشکل مواجه بوده ایم که طی سال گذشته با پیگیری های به عمل آمده پاره ای از این مشکلات را مرتفع کرده ایم.
وی افزود : در سال گذشته برای 2 تونل محور سوادکوه و دیواره ها حدود 202 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
او با بیان اینکه سه کیلومتر از مسیر سرخ کلا در محور سوادکوه نیازمند منابع نقدی است ، گفت که سال گذشته دستور 50 میلیارد تومان اعتبار برای تملک قطعه سرخ کلا ، بالا زیراب و پل سفید اخذ شد و علی رغم اینکه این منابع نقدی بود و خزانه هم پولی نداشت ، ولی تاکنون پنج میلیارد تومان تخصیص یافته است و بقیه وصول نشده است.
رضیان با اعلام اینکه مشکل جاده کناره جویبار به ساری که جز حوزه انتخابیه قائمشهر است با اعتبارات استانی حل نخواهد شد ، گفت : این مسیر نیازمند اعتبار ملی است که باید پیگیری شود.
وی به وجود 28 سالن نیمه کاره ورزشی در حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود : بودجه 27 صدم که مجلس از مالیات بر ارزش افزوده مصوب کرده است امسال بیش از 60 درصد از سالن های ورزشی به بهره برداری می رسد و مابقی برای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.