به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار در استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگاران افزود‌: از چهار هزار طرح ورزشی باقیمانده از گذشته، حدود 500 طرح تاکنون بهره برداری شده و تا پایان امسال بین 700 تا 800 طرح تکمیل می شود.
وی خاطرنشان کرد : با تخصیص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده که برنامه ششم توسعه برای طرح های ورزشی پیش بینی کرده است، می‌توان امیدوار بود تا پایان برنامه ششم، حدود 80 درصد از طرح های ورزشی نیمه‌تمام در کشور به بهره برداری برسد.
سلطانی فر با اشاره به همت دولت تدبیر و امید در تکمیل 20 ورزشگاه از 25 استادیوم 15 هزارنفره نیمه‌تمام در کشور، یادآور شد: به این ترتیب، به طور تقریبی تمام مراکز استان‌های کشور دارای ورزشگاه 15 هزار نفری هستند.
وی با اشاره به آماده افتتاح بودن 10 ورزشگاه از 45 ورزشگاه پنج هزار نفره در حال ساخت در کشور، تاکید کرد : با توجه به هزینه بالای این طرح ها برای تکمیل، طوری برنامه ریزی شده است تا ورزشگاه های پنج هزارنفره باقیمانده در کشور در 2 مرحله تکمیل شود.
وزیر ورزش و حوانان اضافه کرد: درمرحله اول این ورزشگاه های پنج هزار نفره زمین چمن، رختکن و جایگاه یکهزار و 500 تماشاچی اجرا و تکمیل می‌شود تا در سال‌های آینده با تامین اعتبار مرحله دوم این ورزشگاه ها تکمیل شود.
با حضور وزیر ورز‌ش و جوانان مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار در استان سمنان با اعتبار 70 میلیارد ریال تاکنون شامل زمین چمن، رختکن و بخشی از جایگاه تماشاگران افتتاح شد.
وزیر ورز‌ش و جوانان در این سفر یم روزه به شهرستان گرمسار در استان سمنان، زمین چمن این دانشگاه را افتتاح کرد
در آیین افتتاح این ورزشگاه محمدرضا قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
6103/6026
خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشار: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.