مرحوم درخشنده در سال 1342 در کرمانشاه متولد شد و همزمان با حضورش در مازندران بیش از 2 دهه در عرصه خبر و روزنامه نگاری در این استان فعالیت کرد .
وی در مدت فعالیتش در عرصه روزنامه نگاری به عنوان سرپرست خبرگزاری ایلنا و سرپرست روزنامه کار و کارگر در مازندران فعالیت داشت .
مرحوم درخشنده که در هیات اجرایی خانه کارگر مازندران عضویت داشت در جلسات و نشست های کارگری همواره مدافع حقوق کارگران این استان بود .
وی از چهار سال قبل با وجود ابتلا به بیماری سرطان هیچگاه از کار و فعالیت در عرصه رسانه دست نکشید و همیشه پای ثابت جلسات و برنامه های خبری استان بود و تا آخرین لحظات زندگیش ، عاشقانه برای ادای وظیفه اش به عنوان یک رسانه ای قلم خود را پایین نگذاشت و کار کرد .
اهالی رسانه مازندران ، مرحوم درخشنده را بخاطر نوشته های ماندگارش با عناوین اینجا مازندران؛ استان فقر پنهان! ، چه زمانی چک در وجه کارگران کشیده می شود؟ ، انتخابات مازندران و مچ هایی که باز شد!!و نقش رسانه ها در انتخابات آینده هیچگاه فراموش نخواهند کرد .
مجموعه خبرگزاری ایرنا در استان مازندران در گذشت این مرد با اخلاق رسانه را به جامعه خبر و خانواده داغدارش تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را برای وی مسالت دارد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.