درخشنده ، سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان مازندران پس از سالها تحمل درد و رنج بیماری سرطان صبح روز گذشته پنجشنبه در سن 54 سالگی در بیمارستان حکمت شهر ساری در گذشت.
فرامز درخشنده در سال 1342 در کرمانشاه متولد شد و همزمان با حضورش در مازندران بیش از 2 دهه در عرصه خبر و روزنامه نگاری در این استان تحت عنوان خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر در این خطه شمال کشور فعالیت کرد.
فعالیت حرفه ای در حوزه خبری و اطلاع رسانی به ویژه حمایت بی بدیلش از حقوق کارگران در مازندران و اخلاق محوری از ایشان به عنوان فرد اخلاق گرا در اصول حرفه ای خبرنگاری ساخت که توانست تا پایان عمر و حتی پس از آن الگویی برای سایر خبرنگاران باشد.
اهالی رسانه مازندران ، مرحوم درخشنده را به خاطر نوشته های ماندگارش با عناوین 'این جا مازندران استان فقر پنهان' چه زمانی چک در وجه کارگران کشیده می شود' انتخابات مازندران و مچ هایی که باز شد!!و نقش رسانه ها در انتخابات آینده هیچ گاه فراموش نخواهند کرد .
مجموعه خبرگزاری ایرنا در استان مازندران در گذشت این مرد با اخلاق رسانه را به جامعه خبر و خانواده داغدارش تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را برای وی مسالت دارد .
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.