رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما باید باشکوه و اقتدار و با حضور حداکثری مردم برگزار شود، گفت: همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتنداری کرده و اخلاق را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،  پنجمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان و حضور مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در آغاز این نشست با خیر مقدم به مسئولان و مدیران دستگاه ها از تمام کسانی که با ایمان و اعتقاد راسخ در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما باید باشکوه و اقتدار و با حضور حداکثری مردم برگزار گردد تصریح کرد: همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتن داری کرده و اخلاق را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم پیش رو مانند سایر دوره ها سپری خواهد شد افزود: آنچه به جا می ماند رفتار و آثار عملکرد افراد است و شایسته نیست که شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم.

این مقام ارشد قضایی با توصیه بر اعتماد متقابل خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاهای اجرایی، مردم و تمام نامزدها در معرض آزمونی بزرگ هستند و امید که همگان بتوانند این آزمون خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

احمد سیاوش پور همه انسانها را محترم و دارای عزت و کرامت خواند و اظهار داشت: عقیده انسانها در درون و باطن آنهاست و نمی توان آنها را با اجبار به سویی متمایل کرد لذا تخریب و حمله به شخصیت افراد کاری ناپسند است.

وی از مسئولان برگزاری انتخابات خواست تا حساسیت های لازم را در خصوص نحوه جلب آرای مردم توسط نامزدها به عمل آورده و برآن نظارت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین یادآور شد: افرادی که به تذکرات بی توجهی کرده و مرتکب جرائم انتخاباتی شوند، ناگزیر پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده و شعبات ویژه ای در کمال بی طرفی و بر مبنای مر قانون به آن رسیدگی خواهند کرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا کرده ایم و مسئولیت حفظ امنیت و حقوق مردم بر عهده ما گذاشته شده است خدا را شاکریم و به امید حق تعالی و با کمک و یاری تمامی نهادها تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری انتخاباتی پرشور از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.