خدمت همه ی خوبان و فعالان سیاسی و انتخاباتی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران عرض سلام و تبریک دارم.

ایلنا:خدمت همه ی خوبان و فعالان سیاسی و انتخاباتی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران عرض سلام و تبریک دارم.

به نام خدا

دوستان عزیز!!؟.

ما همراهان یک راه خطیری بودیم که بیم و امید و اضطراب وصله های نا جوری و گاه لازمی بود که در این انتخابات ما را همراهی می کرد!!.

خوشی ها و تلخ کامی ها از امید به آینده و بد اخلاقی های رقیب کم اقبال ولی با قدرت و ثروت و امکانات، بر تجارب ما افزوده است.

سه ماه و اندی پیش که شورای سیاست گزاری استان مازندران،  شکل گرفته بود تا به جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری، خواب و خوراک یاران باران، معنا و مفهوم اش را از دست داده بود و من که به حسب امانت و مسوولیتی که شوراء سیاست گزاری استان و اعتمادی که جناب آقای مهندس نریمان به بنده کردند و امور شهرستان های ستاد را بر عهده ام نهاده بودند، سعی کردم، تلاش و کوشش ام را معطوف به انتخابات کنم و با وجود خسته گی ها و کم خوابی های فراوان و تنی رنجور از آسیب های به جا مانده از دوران جنگ، با شما همراه و هم گام باشم.

اینک آن مسوولیت های خطیر انتخاباتی به پایان رسیده است و من هم مثل بسیاری از شما به خانه باز گشتم،  بی آن که در پشت سر تکیه گاهی باشد و نه در پیش رو دست آویزی!!، اما چون نسبت به خون شهداء و جمهوریت و اسلامیت نظام احساس مسوولیت می کردم در کنار شما ایستادم...

اکنون و به یُمن تلاش شما در اقصی نقاط کشور،  به آن هدف رسیده ایم، کار

 اما تمام نشده است و حریف و رقیب از اکنون به فکر ۱۴۰۰ به بعد است و راه پیش رو را سخت تر از این دوره می بینم،  لذا نیم نگاهی به جلو داشته باشیم که فردا دیر خواهد بود.

اتحاد و انسجام در عین پیوسته گی و ارتباط و حمایت از یاران باران، از لوازم تشکیلاتی است.

من در این دوره از انتخابات نیز یاران و همراهان خوب و بی ادعایی را دیدم که دست یکا یک شما را به اخلاص و تشکر می فشرم و از همه ی دوستان و اعضاء محترم شورای سیاست گزاری شهرستان های استان مازندران،  که در تشکیل و اداره ی ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران، پیش گام بودند و همه ی اعضاء محترم ستاد انتخاباتی ما در شهرستان ها و کمیته ها و ستاد مرکزی استان صمیمانه تشکر می کنم.

من یکی از شهود زنده و گواه تلاش و کوشش وافر شما بودم، خدا ماجور تان بدارد.

از یکا یک شما عزیزان، عذرخواهی می کنم ولی به یاد شما و در کنار تان هستم.

از مهندس نریمان عزیز و مهندس جابر محمودی جوان و پر تلاش هم تشکر می کنم که به ما افتخار هم راهی دادند.

مهندس نریمان، الگوی مناسبی برای من و دوستان سیاسی مان بودند که با اخلاق حسنه و گذشت و بردباری،  در عین حال با تعامل و همکاری تمام و با تلاش خسته گی ناپذیر، این ایام و مسائل در هم پیچیده را مدیریت و برنامه‌ریزی و نظارت کردند.

خداوند متعال،  ماجور شان بدارد.

از خانم ها و زنان بزرگوار به عنوان برادری کوچک قدر دانی می کنم که زبان از تلاش آنان قاصر است.

از جوانان عزیز و دانش جویان گرامی هم سپاس گزارم که ما را در این راه یاری رسانده اند و موجبات نگرانی اینده را بر طرف کردند.

از فرهنگیان و مهندسین و پزشکان و اقشار مختلف و اساتید و دانشگاهیان هم تشکر می کنم که به یاری آینده ی این ملت همت گمارده اند.

از معاونت پشتیبانی و تبلیغات که حجم زیادی از مطالبات ستادی ما را با زحمت و مرارت بسیار به انجام رسانده اند، صمیمانه سپاس گزارم.

شما و خودم و ملت عزیزم را به خدای بزرگ می سپارم که همواره نگاهبان ما و ملت مان بود.

و لله الحمد

ارادت مند:

عبدالصمد زراعتی جویباری

رییس کارگروه شهرستان های شورای سیاست گزاری و معاون رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در امور شهرستان های مازندران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.