حمید رضا عشریه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا مهلت ارسال آثار را تا 15آبانماه و زمان و مکان اختتامیه جشنواره را نهم آذر ماه سالجاری در سالن سلمان هراتی و هدف از برگزاری آن را ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان اعلام کرد.
وی گفت: این جشنواره با شرکت چهار گروه سنی هشت تا 9، ١٠ تا١١ ،١٢تا ١٤ و ١٥ تا ١٧ سال برگزار می شود و هر شرکت کننده یکی از کتاب هایی که به او معرفی می شود به دلخواه انتخاب کرده و پس از خواندن آن، یک فایل صوتی تصویری شامل نقاشی، انیمیشن و یا سخنرانی از بخش های جذاب کتاب به دبیر خانه جشنواره ارائه می کند.
او تاکید کرد که شرکت ‌کنندگان باید با مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس ساری، بلوار فرح آباد، روبروی ششصد دستگاه فرهنگسرای نی ریز یکی از عناوین کتاب پیشنهادی را به دلخواه انتخاب و دریافت کنند.
عشریه خاطر نشان کرد: پس از داوری در مرحله نخست، با صاحبان آثار منتخب در مرحله دوم مصاحبه شده و در نهایت منتخبان در آیین اختتامیه موفق به دریافت جایزه خواهند شد.
وی با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره با 163داوطلب در سال گذشته تنها در ساری برگزار شد، شمار داوطلبان را در حال حاضر بالغ بر یکصد نفر برشمرد و پیش بینی کرد این تعداد تا پایان مهلت آثار به 400 تن افزایش یابد.
خبرنگار: زهره کرمی**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
/1899/7330
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.