به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، حامد طراحی با اعلام برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در فصل پاییز اظهار کرد: علاوه بر برنامه ها و کلاس های ثابت مراکز فرهنگی و کتابخانه های منطقه، 10ها ویژه برنامه در فصل پاییز برای اقشار مختلف اجرا می شود که شاخص ترین آنها 12 برنامه خاص و متفاوت برای علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
رئیس فرهنگسرای خاتم (ص) با اشاره به رویکرد ویژه و تخصصی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 به حوزه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه گفت: کتابخانه قائم (عج) 23 مهر، ویژه برنامه گردهمایی فرهیختگان کتابخوان را با هدف تبادل و هم افزایی تجربیات اهالی کتاب در حوزه کتابخوانی، 30 مهر برنامه کتابگردی را در قالب تور باغ کتاب تهران، پنجشنبه ها ساعت 15 تا 17 نشست های عصرانه با کتاب و آشنایی با دنیای نویسندگی و برنامه آموزشی و مشاوره ای کلینیک کتاب و کتابسازی را به صورت مستمر در فصل پاییز برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.
طراحی افزود: کتابخانه استاد حکیمی فرهنگسرای خاتم(ص) نیز با برنامه «بر بال های خیال» ویژه آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه گویی روزهای شنبه هر هفته و نشست های کارگاهی همنشینی با یار مهربان ویژه دورخوانی و معرفی کتاب در روزهای پنجشنبه میزبان علاقه مندان است.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تهران گفت: کتابخانه استاد حکیمی همچنین ویژه برنامه نذر کتاب را در قالب اهدای کتاب از سوی کتابخانه های مناطق شمالی تهران به کتابخانه های جنوب پایتخت اجرا می کند.
وی افزود: باشگاه کتابخوانی کتابخانه فجر نیز با برنامه های متنوع هر پنجشنبه پذیرای علاقه مندان است و پاتوق کتاب نیز با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی مخاطبان با داستان نویسی پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 10:30 به همت کانون ادبی کتابخانه فجر برگزار می شود.
طراحی گفت: کتابخانه بوستان نرگس برنامه زنگ مطالعه را با هدف آشنایی مخاطبان با روش های نوین مطالعه به صورت ماهانه برگزار می کند و کتابخانه 15 خرداد نیز هر سه شنبه در باشگاه کتابخوانی و برنامه قصه گویی زیر گنبد کبود میزبان کودکان و نوجوانان است.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تهران همچنین درباره برخی دیگر از برنامه های این مراکز در فصل پاییز اظهار کرد: کانون بانوان خانه فرهنگ رشد، نشست های کارگاهی آیین زندگی را شنبه ها با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با آموزه های تربیتی سبک زندگی ایرانی – اسلامی و توانمندسازی خانواده ها در حوزه مهارت های زندگی و سلسله کارگاه های آموزشی گنجینه سعادت را با هدف تبیین شاخص های خانواده قرآنی روزهای سه شنبه با همکاری ستاد اقامه نماز استان تهران برگزار می کند.
وی گفت: نشست کارگاهی ماهانه با عنوان موج تفاهم ویژه آشنایی مخاطبین با رسانه های نوظهور و نمایشگاه جلوه های رستگاری از 11 تا 17 آذرماه ویژه نمایش تابلو عکس های مربوط به نماز از دیگر برنامه های خانه فرهنگ رشد در فصل پاییز است.
طراحی افزود: برنامه «ایمن یار» ویژه آموزش اطفاء حریق توسط کارشناسان آتش نشانی به شهروندان به همت کتابخانه 15خرداد و برنامه «فرکانس های فریب» ویژه آشنایی دبیرستانی ها با شبکه های اجتماعی 18 مهر به همت کتابخانه فجر برگزار می شود.
علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تهران و کسب اطلاعات بیشتر از جزییات برنامه های پاییزی می توانند به نشانی اینترنتی http://khatam.farhangsara.ir/ مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.