به گزارش خبرنگار ایرنا محمد محمدی روز شنبه در آئین افتتاحیه هفته کودک در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد افزود: در حال حاضر 167 هزار جلد کتاب در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان وجود دارد.
وی با اشاره به تقارن هفته کودک با ایام محرم و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد:با توجه به تقارن ایام ماه محرم و هفتهی ملی کودک و به منظور نهادینه‌کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورا ،‌ برنامه‌های گرامیداشت این هفته با رویکردِ آموزه‌های عاشورا، درمراکزکانون لرستان پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.
محمدی بیان کرد: به مناسبت هفته کودک پنج مرکز کتابخانه سیار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمامی نقاط روستایی و حاشیه ای استان را تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان همچنین گفت: اولین سالن نمایش پلاتو در غرب کشور در این استان به مناسبت هفته کودک به بهره برداری می رسد.
وی با تاکید بر لزوم در اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی بیان کرد: کودکان و نوجوانان را باید از فضای مجازی دور کرد و در مسیر فضاهای فرهنگی، هنری و ادبی قرار داد.
محمدی گفت: مسابقه استانی عکس عاشورایی با عنوان نقش خورشیددر هفته کودک برگزار خواهد شد که اعضای مراکز کانون و دانش آموزان تا 25 مهرماه عکس های خود را باموضوع عزاداری های ایام سوگواری امام حسین(ع) می توانند به دبیرخانه این مسابقه در واحد آفرینش های هنری کانون لرستان ارسال کنند.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.