به گزارش خبرنگار ایرنا، هاجر جمادیه روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: علت افزایش اعضای کانون، رشد کمی وکیفی فعالیت ها ، همکاری با دستگاه ها و نهادهای مختلف و حضور مربیان در مدارس می باشد.
وی با اشاره به فعالیت 34 مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان گفت: 24 مرکز از این تعداد ثابت ،2 مرکز پستی ، هفت مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری می باشد.
جمادیه با بیان اینکه مراکز سیار کانون بیش از 150 روستای استان را تحت پوشش قرار می دهد، افزود: بیش از 510 عضو دائم از کودکان در این مراکز عضو هستند که به صورت مرتب برای دریافت خدمات فرهنگی و کتاب به آنها مراجعه می کنند.
وی از وجود 300 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت: این کتاب ها در بین کودکان و نوجوانان عضو کانون مورد مطالعه قرار می گیرند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اقدامات کانون در رابطه با استعدادیابی در بین کودکان از برگزاری کلاس های نقاشی برای کودکان عضو کانون خبر داد و گفت: در این کلاس ها کودکان برای هر موضوع پیشنهادی از سوی مربی نقاشی های دلخواه خود را طراحی می کنند که برخی از آنها حتی در جشنواره های ملی و بین المللی حضور می یابد.
وی از کسب چندین مقام ملی وبین المللی برای نقاشی کودکان خبر داد وافزود: در ماه های اخیر 24 نفر از اعضای کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان در جشنواره رضوی مقام های مختلفی در رشته های گوناگون کسب کردند.
در استان اردبیل هم اکنون 65 هزار نفر عضو کانون فکری کودکان و نوجوانان هستند.
خبرنگار: مینا میرقاسمی** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.