به گزارش ایرنا، علیرضا حاجیان زاده روز چهارشنبه در جمع شماری از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان استان زنجان، افزود: این مراکز با عمده هدف افزایش سطح پوشش خدمات به نقاط مختلف کشور و با اولویت مناطق محروم راه اندازی می شود.
مدیر عامل کانون پرورش فکری ابراز کرد: مسیر رشد کودکان در این کانون باید به نحوی طراحی شود که از زمان ورود اعضا از چهار سالگی تا 17 سالگی برنامه های نو و ابداعی همراه با جذابیت داشته باشد.
حاجیان زاده تاکید کرد: مربی کودکان و نوجوانان باید فردی توانمند، دست به قلم و خلاق باشد تا بتواند آموزش های خود را در قالب هنر پیاده کند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از شیوه های نوین آموزشی لازمه یک سیستم پویا است، تصریح کرد: در کنار بهره مندی از این شیوه ها باید تجربیات و سنت های گذشته را نیز به کار گرفت.
مدیر عامل کانون پرورش فکری با تاکید بر لزوم داشتن چشم انداز سازمانی برای ارتقای یک سیستم فرهنگی، اظهار کرد: در همین راستا با همراهی کارشناسان مجرب حوزه فعالیت کانون، سند چشم انداز 10 ساله ای تدوین و تصویب شده است.
حاجیان زاده ضمن تشریح این سند، گفت: ماموریت ها، چشم اندازهای 10 ساله، اهداف پیش رو و راهبردهای کلان و جزء از جمله بخش های مهم و اصلی سند چشم انداز است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.