به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا مجلسی در نشست نقد و بررسی فیلم کانی وستاره در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه مفاهیم فیلم مانند مقایسه کاتی با جن مناسب سنین کودکان نیست، اظهار داشت: این تمهیدی برای پیش بردن فیلم کاتی و ستاره بود چراکه اولین برخورد کودکان با چنین مفهومی را پیش رو داریم.

 افزود: این تنها یک سکانس برای پیشبرد فیلم است و در ادامه کودکان متوجه می شوند که کاتی جن نیست.

کارگردان فیلم کاتی و ستاره تاکید کرد: این فیلم این مفهوم را دنبال می کند که زیبایی تنها در ظاهر و شکل خلاصه نمی شود و می تواند مفاهیم بسیار عمیق دیگری داشته باشد.

وی ادامه داد: این فیلم برای کودکان و والدین هرکدام می تواند مفاهیم مجزایی از این زیبایی در بر داشته باشد.

مجلسی با بیان اینکه امکانات سینمای امروز برای روایت بهتر قصه به ما کمک می کند، تاکید کرد: نمی توان تکنیک فیلم ما را با فیلم های هالیوودی مقایسه کرد چراکه آنها امکاناتی دارند که از نظر مالی تجهیزات و عوامل ما به انها دسترسی نداریم.

وی اضافه کرد: البته ما به حد متوسطی از استاندارد در نسخه فعلی دست پیدا کردیم که کامل نیست، نسخه نهایی فیلم هنوز آماده نیست و امیدواریم نسخه نهایی ما اشکالات فنی فعلی را نداشته باشد.

کارگردان کاتی و ستاره بیان داشت: واقعیتی هست که حتی سینمای کشوری مانند آلمان توسط دولت حمایت می شود و این یک الزام است که عقل و خرد جمعی به آن می رسد.

وی افزود: امیدواریم در دوره های آینده زاینده رود پرآب باشد و جشنواره ای پرنشاط تر داشته باشیم.

در ادامه تهیه کننده کاتی و ستاره ابراز داشت: از اکران فیلم در شب گذشته استقبال خوبی شد و از نمایش آن در سینما رضایت داشتیم.

بیتا منصوری گفت: استقبال پرشور از جشنواره امسال نشان می دهد خانواده ها مشتاق هستند به همراه کودکان خود به سینما بروند و این در حالی است که تصور اولیه این بود با توجه به عدم همزمانی برگزاری جشنواره با ایام مدارس استقبال کمتری شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح جشنواره کودکان و نوجوانان را سرپا نگه داشته و امید را به آینده را زیاد می کند، تاکید کرد: در این دوره این مدیریت صحیح به خوبی بارز است؛ با توجه به اینکه از روز نخست و بدون اطلاع از محتوای فیلم ها جشنواره پر رونقی را شاهد هستیم مدیریت صحیح جشنواره در این دوره به خوبی بارز است.

تهیه کننده کاتی و ستاره در ارتباط با اکران فیلم خود ابراز داشت: جواب دادن به این سوال سخت است، برخی فیلم ها اینقدر روی پرده می ماند که مابقی فیلم ها در نوبت اکران می ماند و امیدواریم این فضا را رد کنیم.

کاتی وستاره بدون حمایت مالی ساخته شد

وی اضافه کرد: این فیلم مستقل و بدون حمایت مالی بوده است و با بودجه کم تولید شده است.

بازیگر کودک فیلم کاتی و ستاره در ادامه ابراز داشت: نقش دختر شمالی را داشتم که وقتی کاتی به زمین آمد به روستای آنها رفت و با وی دوست شد.

آوا یونس نژاد افزود: در فیلمبرداری فردی مقابل من به جای کاتی قرار نداشت و بعدا به شکل انیمیشن وارد فیلم می شود.

بازیگر فیلم کاتی و ستاره ابراز داشت: بر این اساس هرکس از آدم فضایی تصوری دارد که با توجه به آن تصویر خیالی روبروی دوربین بازی کردم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694176
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.