سروش رضوانی از اعضای گروه مذکور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا زمان و مکان کنسرت فوق را 15شهریور ماه جاری بمدت 2 شب در سالن سلمان هراتی شهرستان ساری اعلام کرد.
وی از نیما زارع، ادریس آبی و روزبه قلی پور به عنوان دیگر اعضای گروه نام برد و افزود: هنرمندان با سازهایی از قبیل گیتار الکترنیک، گیتار بیس، کیبورد و درام قطعات متنوعی از موسیقی 'راک' از آثار خود را اجرا خواهند کرد.
او یاد آور شد: گروه موسیقی سوئیچ در اسفند ماه سال گذشته نیز در همین مکان به روی صحنه رفت.
گروه موسیقی سوئیچ اواخر سال 1387 خورشیدی در ساری شکل گرفت و به فعالیت پرداخت و تا امروز در کارهای خود فضاهای متفاوتی را تجربه کرده و آن را در قالب تک آهنگ هایی مجزا با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است .
موسیقی راک گونه‌ای موسیقی عامه‌پسند است که در دهه ۵۰ میلادی تحت عنوان راک اند رول rock and roll شکل گرفت و در دهه ۶۰ و پس از آن به طیف گسترده‌ای از سبک‌های موسیقی، به ویژه در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا گسترش یافت.
موسیقی راک ریشه در راک اند رول دهه ۴۰ و ۵۰ دارد که خودش به شدت متاثر از ریتم و بلوز و سبک کانتری است. موسیقی راک تحت تأثیر ژانرهایی نظیر فولک و بلوز است و تاثیراتی از موسیقی جاز یا 'جز' Jazz و کلاسیک را نیز در خود گنجانیده است.
خبرنگار:زهره کرمی** انتشا ر دهنده: محسن حسن نیا
7330/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.