به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمد پولادگر امشب در نشست خبری هفتمین دوره مسبقات بین المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ساری، اظهار داشت: مسابقات بین المللی جام فجر بیست و هشتمین دوره آن را به میزبانی ساری برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: قدیمی‌ترین تورنمنت قاره کهن آسیا در ایران اسلامی در ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات از حیث فنی دارای اعتبار بین المللی بوده و استانداردهای جهانی برای برپایی این دوره از رقابت‌های بین المللی لحاظ شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون تکواندو سنگاپور و عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی به عنوان ناظر فنی مسابقات تعیین شده است، تصریح کرد: میلان کوئین بیست و سوم فروردین وارد ایران خواهد شد.

پولادگر با بیان اینکه تورنمنت ساری گرید یک مسابقات جهانی تکواندو را دارد، افزود: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو ثبت شده و این مسابقات را با کیفیت بالا در ساری برگزار خواهیم کرد و اعتباری برای کشور و استان خواهد بود.

وی با اعلام اینکه جاذبه‌های توریستی ساری و استان برای میهمانان و بازیکنان این دوره از مسابقات به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: نقش ورزش در توسعه گردشگری اثرگذار و مهم بوده و شایستگی ایرانی‌ها از سوی این مسابقات برای جهانیان تبیین می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه ایران از حیث گردشگرپذیری و معرفی جاذبه‌های طبیعی به جهانیان موفق است، افزود: این مسابقات به صورت اوپن برگزار و در قالب تیمی تدارک دیده نشده و در پایان رویداد مدال آوران جام تیمی دریافت می‌کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تیم کره قول حضور در رویداد ساری را به فدراسیون داده است، افزود: بلافاصله پس از این مسابقات رویداد بین المللی تکواندو در قزاقستان برگزار می‌شود.

پولادگر با اشاره به اینکه دو تیم شهدای مدافع حرم و شهرداری ساری از مازندران در این دوره از مسابقات بین المللی حضور دارند، گفت: جام دهه فجر بیشتر با حضور ورزشکاران مازندران دعوت شده و با نام شهرداری ساری در این دوره از مسابقات حضور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 18 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اعلام آمادگی کردند، افزود: 6 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر شرکت خواهند کرد.

هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا 24 و 25 فروردین و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر 27 و 28 فروردین به میزبانی ساری در استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609286
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.