سید الیاس چراغ زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این طرح اقامه نماز صبح در مساجد استان بیش از پیش رونق گرفته و احیا خواهد شد.
وی افزود که اجرای طرح «سلامت معنوی» در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد از دیگر طرح های ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان آموزش های لازم برای ارائه مسائل احکام نماز به بیماران را فرا می گیرند.
چراغ زاده عنوان کرد که شهرداری های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد موضوع مهم افزایش ساخت نمازخانه در پارک ها و مکان های تفریحی و گردشگری شهرهای مختلف این استان را با توجه به گردشگرپذیر بودن استان همواره مدنظر داشته باشند.
وی ابراز داشت: هنگام اذان باید پخش موسیقی به مدت 20 دقیقه تا نیم ساعت در تالارهای عروسی کهگیلویه و بویراحمد برای اقامه نماز قطع شود.
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت که مسئولان اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی و دیگر متولیان مدیریت تالارهای عروسی استان برای انجام چنین اقدام مهمی تلاش و همت کنند.
چراغ زاده اظهار داشت: ارزیابی عملکرد سال 1396 دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترویج فرهنگ نماز و برپایی نماز جماعت از اوایل اردیبهشت سال جاری آغاز می شود.
وی بیان کرد که سال جاری نشست های آموزشی با محوریت نماز و اهمیت آن توسط ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در مدارس و دانشگاه های این استان برگزار می شود.
چراغ زاده عنوان کرد: دوره آموزشی «نیک» (نماز یاوران کودک) نیز در سال جاری با جدیت بیشتر و به منظور آشنایی روز افزون کودکان کهگیلویه و بویراحمد با نماز و نقش سازنده آن در زندگی و آینده آنها در مهدهای کودک استان برگزار می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.