به گزارش ایرنا، مراسم در دفتر امام جمعه و با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران برگزار شد.
در این جلسه همچنین خدمات حجت الاسلام محمدهادی بهرامی رئیس قبلی این اداره تجلیل شد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران در این جلسه با تاکید بر نهادینه کردن وقف در جامعه گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه ما با عمل درست به وقف و نهادینه کردن این امر خداپسندانه حل می شود.
حجت الاسلام ستار علیزاده افزود : توجه به وقف و عمل درست به آن از تاکیدات مهم قرآن و سیره نبوی است که انسان را به قله های رفیع کرامت و معرفت می رساند .
امام جمعه بهشهر هم در این نشست گفت : وقف و زکات از تاکیدات مهم دین اسلام است که در تامین معیشت و زندگی انسانها نقش مهم و اساسی دارد و باید به این امر بیش از پیش توجه شود.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: مسئولیت پذیری و ارائه خدمات به مردم از مهم ترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی است که باید به این امر توجه شده و براساس وظیفه ای که بر عهده ما نهاده شده است؛ عمل کنیم.
وی با بیان اینکه جا به جایی مدیران امری طبیعی و عادی و برای پیشبرد امور لازم است، اظهار کرد : پذیرش مسئولیت ، مساله بسیار مهم و سنگینی است که فرد باید در این جایگاه به اسلام ، انقلاب و نظام خدمت کرده و در حفظ و پاسداشت خون شهدا و تبعیت از ولایت و رهبری باید توجه ویژه اعمال کند.
امام جمعه بهشهر گفت: شهرستان بهشهر از نظر موقوفات و بقاع متبرکه جایگاه خوب و ویژه ای در استان دارد که باید با حفظ این جایگاه برای رشد و پیشرفت بیشتر امور تلاش شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.