رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز(شنبه 28 تیرماه) اعلام کرد: 60 درصد شهرهای این استان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد بستری در کل استان در حال افزایش است.

به گزارش جماران، سیدعباس موسوی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه در موج جدید شیوع ویروس کرونا با همان شیوه و پروتکل های بهداشتی گذشته انجام شد، گفت: مردم نسبت به بیماری کرونا اطلاعات مناسبی دارند و با روند درمانی آن به صورت کامل آشنا هستند و کادر درمانی هم برای درمان این بیماری به مهارت و تجربه لازم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نسبت به گذاشته رعایت نمی شود، گفت: با این روند و سیر صعودی که بیماری کرونا در مازندران دارد بسیار نگران کننده است و این بیماری با سایر بیماری ها متفاوت است و ویروس خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی به جمعیت زیادی انتقال می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه استفاده از ماسک باید به صورت درست انجام شود و هر زمان پروتکل های بهداشتی را به درستی انجام ندهیم، دو هفته دیگر با موج جدیدی مواجه می شویم، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم نسبت به ویروس کرونا خوشبین هستند و در تجمعات مختلف شرکت می کنند و بر این تصور هستند که این بیماری همانند گذشته اثرگذاری ندارد.

موسوی در پایان با اعلام اینکه باید در مازندران اقدام ضربتی انجام شود، گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد بستری در کل استان در حال افزایش است، بنابراین از مردم می خواهیم، با رعایت بهداشت فردی و عمومی کادر درمان را در راه مبارزه با این ویروس تنها نگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.