معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در این استان خبر داد.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و کنترل آن، محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در این استان تمدید شده است.

به گزارش جماران، علی مصطفوی اظهار داشت: بر این اساس مصادیق مشمول محدودیت ها شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه در این مدت تعطیل است.

وی بیان کرد: موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چای‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مشاغلی هستند که محدودیت‌های کرونایی شامل آنها می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نماز جمعه نیز هفته گذشته در هیچ یک از شهرهای آذربایجان غربی برگزار نشده بود، گفت: نماز جمعه این هفته نیز در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در هیچ یک از شهرهای این استان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.