به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدمهدی اقبال پور شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای مجمع جهادگران استان با استاندار مأموریت اصلی بسیج سازندگی را تلاش برای رفع محرومیت در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و گفت: در همین راستا یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج سازندگی کمک به دستگاه‌های اجرایی در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

نایب رئیس مجمع جهادگران استان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج، با رویکرد حل مسئله و رشد متوازن محلات، توان کافی برای حل مشکلات اساسی استان را در حوزه‌های زیرساختی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و سلامت و اشتغالزایی دارند، افزود: جهادگران در این عرصه‌ها از هیچ گونه تلاش و تعامل فروگذار نخواهند کرد.

اقبال پور در پایان تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی با همکاری گروه‌های جهادی تخصصی، آمادگی دارد تا به مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری کند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور، همچون شرایط زمان جنگ است گفت: اهمیت کار جهادی و انقلابی، در این ایام بیشتر احساس می‌شود.

حسین زادگان با تاکید براینکه اگر حضور مردم و رهبری مقام معظم رهبری نبود، کشور نمی‌توانست از تنگناها و فشارها عبور کند، افزود: اگر در طی چند سال اخیر، علاوه بر توسعه زیرساخت، به طور متوازن برای رفاه، آسایش، معیشت و اقتصاد مردم برنامه ریزی می‌کردیم، یقیناً امروز هیچ جریان و رسانه معاندی نمی‌توانست عملکرد نظام اسلامی را زیر سوال ببرد.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل مجمع جهادگران استان مازندران با حضور حداکثری گروه‌های جهادی از اقشار مختلف را فرصت بسیار خوبی دانست و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرد.

حسین زادگان در همین رابطه ادامه داد: همگان باید از ظرفیت سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی، به طور کامل استفاده کنیم که در حال حاضر، بهترین نوع بهره برداری از این ظرفیت، کمک همه جانبه برای تسریع در رفع محرومیت از استان است.

استاندار مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید نقش رسانه‌ها در کارهای جهادی مورد توجه قرار گیرد و خدمات نظام اسلامی به مردم، به شکل هنرمندانه‌ای منعکس شود، تاکید کرد: الحمدالله مردم به بسیج و گروه‌های جهادی، اعتماد کامل دارند و در امر محرومیت زدایی، با آن‌ها مشارکت می‌کنند.

به گفته حسین زادگان امروزه بسیج با استفاده از توان گروه‌های جهادی تخصصی خود، کار با کیفیت و مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

مقام عالی دولت در استان با تصریح براینکه هر زمان به سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی اعتماد کردیم، به نتیجه مطلوب رسیدیم اعلام کرد: اکنون نیز این آمادگی را داریم که در تمامی حوزه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی، با بسیج و گروه‌های جهادی همکاری کنیم.

حسین زادگان در پایان اولویت فعلی استان را بهبود فضای کسب و کار برشمرد و خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند نقش مهمی در تحقق این هدف مهم ایفا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.