مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان روز یکشنبه در حاشیه آغاز توزیع این بسته‌ها گفت: طلاب کردستانی در زمان شیوع بیماری کرونا در استان فعالیت‌های قابل توجهی را با ورود خودجوش انجام دادند.

حجت الاسلام علی جعفر نژاد با بیان اینکه اکنون نیز در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه باز هم طلاب وارد عمل شده‌اند اضافه کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب  کمک‌های مومنانه می‌تواند افراد محروم و نیازمند را در این روزها تا حدودی بی نیاز سازد.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، یادآور شد: پس از شناسایی نیازمندان، روحانیون و طلاب استان با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام به توزیع این بسته‌های معیشتی بین آنها کردند.

حجت الاسلام جعفرنژاد با بیان اینکه  توزیع بسته‌های غذایی دیگری هم در دستور کار است که به دست خانواده‌های نیازمندان رسیده شود گفت: امیدواریم تا شروع ماه مبارک رمضان بتوانیم بسته‌های معیشتی دیگری را تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم تا در این ماه عزیز مشکلی برای تهیه اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

وی تاکید کرد: درجهت جامعه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم  که به صورت خود جوش نیازمندان واقعی را که این روزها به دلیل شیوع ویروس  کرونا کسب و کار خود را از دست داده اند را شناسای و مشکلات آنها را رفع کنیم.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار داشت: کمک کردن به نیازمند و اهمیت آن در ماه مبارک رمضان هر سال مضاعف می‌شود و مومنینی که توانمند هستند سعی می‌کنند با افطاری‌ها محرومین جامعه را دستگیری کنند که اهمیت این امر با شیوع ویروس کرونا در این روزها و در این ماه برای مومنین  چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.