به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در نشست تخصصی ستاد هماهنگی بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرمانده قرارگاه نجف اشرف و تنی چند از مسؤولین دستگاه های اجرایی در محل دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: باید همه دست اندرکاران و مسؤولان با تفاهم و همدلی موجبات اجرایی شدن دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم نمایند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت این بیانیه افزود: این بیانیه در واقع منشور چهل ساله دوم نظام اسلامی است که همگان باید با ژرف اندیشی در آن به منویات بلند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقف باشیم.
آیت الله علما تاکید کرد: اقشار مختلف مردم شریف هم باید با مطالعه عمیق این بیانیه در جریان فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گیرند، تا ان شاءالله با وحدت رویه و امیدواری موجبات اجرایی شدن آن را فراهم شود.
بیانیه گام دوم انقلاب باید محور برنامه ریزی‌های استان شود

رییس ستاد برنامه‌ریزی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب استان کرمانشاه نیز گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، باید محور برنامه‌ریزی های استان در تمامی زمینه ها شود.
علیرضا شهرستانی در نشست تخصصی ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور و منشور عزت، سربلندی و امیدواری به آینده روشن می باشد، که حضرت آقا کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می دانند.
وی با اشاره به اهمیت پرهیز از موازی کاری در این خصوص گفت: برای جلوگیری از موازی کاری و عدم تداخل، برنامه های گام دوم صرفا از طریق این ستاد تبیین، ابلاغ و اجرایی می شود.
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه باتاکید بر اهمیت مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این راستا بایسته است، تمامی اعضای ستاد موصوف، بیانیه را عمیقا مطالعه کرده و عنایت فرمایند که این ستاد صرفا در جهت تبیین و اجرایی کردن بیانیه گام دوم می باشد و هیچ گونه روند سیاسی و انتخاباتی ندارد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته را یک گام و ۴۰ سال بعدی انقلاب اسلامی را گام دوم می دانند، لذا باید توجه نماییم که خطاب معظم له، آحاد مردم و تمامی اقشار مختلف جامعه می باشند.
رییس شورای سیاستگذاری این ستاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه می باشد و مسوُول ستاد علیرضا شهرستانی، دبیر ستاد هماهنگی و برنامه ریزی تبیین گام دوم و دبیر ستاد و کارگروه تلفیق حسن مرادی چشمه گچی و رییس دبیرخانه ستاد حجت اله عسکری می باشند که متشکل از شورای سیاستگذاری، ستاد هماهنگی و برنامه ریزی، دبیرخانه ستاد، گروه تلفیق و هشت کارگروه تخصصی می باشد.
کارگروه های تخصصی این ستاد شامل علم پژوهی، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، بصیرت سیاسی، سبک زندگی، جوانان و کارگروه رسانه و ارتباطات می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.