به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان خمین گفت: هفه دولت ظرفیتی ملی است تا دولتمردان بیشتر با بدنه جامعه تماس گرفته و همدلی دولت و ملت تعمیق شود.

حجت الاسلام سید« علی حسینی پور » در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه خمین  افزود: خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه در مناطق شهری و روستایی سبب تقویت امید و نشاط اجتماعی و ایجاد امید در مردم به نظام اسلامی می شود.
وی تاکید کرد: عملکرد درست مسئولان باعث جلب رضایت خدا و مردم می شود.
خطیب جمعه خمین تصریح کرد: انتظار است در شرایط تحریم مسئولان کشور خلاقیت و برنامه های کارآمد بیشتری داشته باشند تا جامعه از وضعیت سخت اقتصادی عبور کند.
حجت الاسلام حسینی پور گفت:  شهید رجایی در مسیر خدمت صادقه به مردم حرکت می کرد و دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت به مردم الگوی خود قرار دهند.
وی افزود: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط مسئولان شاه کلید گره گشایی از مشکلات است.
امام جمعه خمین ادامه داد: وحدت مسئولان و مردم بزرگترین سد در مقابل توطئه دشمنان نظام است.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار داشت: اقتدار نظام در مرزهای خاکی، هوایی و آبی در جهان بی نظیر است.

ولایت فقیه و ارزش های دینی مهمترین داشته نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان اشتیان گفت: نظام اسلامی دارای سرمایه بزرگی به نام ولایت فقیه و ارزش های دینی و انقلابی است که کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده است.

حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» در خطبه های نماز جمعه شهرستان آشتیان افزود: دشمنان ایران اسلامی در ۴۰ سال اخیر بارها کوشیده اند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما مردم فهیم و پایبندی به ارزش های انقلابی و دینی همواره سدی محکم در برابر آنان بوده است.

وی با تبریک هفته دولت بیان کرد: دولت های مختلف در نظام اسلامی خدمات زیادی داشته اند که مردم باید بیش از پیش از آنان آگاه شوند و در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی حلقه مدیریتی کشور و مردم هوشمندانه کتار هم می مانند تا از این پیچ تند نیز با سلامت عبور شود.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.

۹۹۳۰/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.