حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: پیروزی رزمندگان اسلام، بازگشت پیروزمندانه آزادگان عزیز به کشور و موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در صحنه جهانی و پیشرفت کشور همه با اعتماد به روحیه بسیجی مردم میسر شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: همه اقشار جامعه باید همواره با حفظ این روحیه برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر کشور و مبارزه با فساد همت کرده و مسئولان نیز برای گسترش عدالت و عدالتخواهی مردم و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه پیامی صادر فرمودند که می‌تواند منشور فعالیت‌های جهادی قرار گیرد، ایشان نقشه راه را مشخص کرده اند، در این پیام افزایش و گسترش فعالیت‌های جهادی، خدمت رسانی به مردم، تحقق شعار خدمت رسانی، گسترش ایمان و اعمال صالح، مشارکت مردم و اطلاع رسانی در مورد خدماتی که انجام گرفته مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم اظهار داشت: مدیریت در زندگی عادی و روزمره انسان‌ها یک امر بسیار مهم است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی افزود: هرجمع بزرگ یا کوچکی نیاز به یک مسئول دارد تا آن را بخوبی اداره کند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دین اسلام برای یک دوره محدود زمانی نیست بلکه آمده تا قیام قیامت بماند بنابراین پیامبر اسلام (ص) به فکر اداره جامعه بعد از خودشان هم بودند و طبیعتا برای ادامه رسالت‌شان نمی‌توانستند بی‌تفاوت باشند به همین سبب در آخرین حج به امر خداوند متعال به طور رسمی حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین‌شان معرفی کردند.

۸۰۰۶**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.