این نویسنده و روزنامه نگار بابلی که در حال حاضر سردبیر نشریه بابل نامه می باشد برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا حقوق یک ماه بازنشستگی خود را به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به دو جوان بابلی اهداء کرد.

 این دو جوان بابلی دارای مغازه استیجاری بودند و تعطیلی بازار کسب و کار آنان را دچار مشکل کرده بود که صمد صالح طبری هزینه اجاره اسفندماه آنها را متقبل شد.

این پیشکسوت مطبوعات مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مقطع از تاریخ ایران همه ما باید با اتحاد، همدلی و نوعدوستی بتوانیم این مشکل را پشت سر گذاشته و شهروندان ما همانند سابق زندگی عادی داشته باشند.

وی گفت: آن چیزی که امروز تمامی کارشناسان داخلی و خارجی برای شکست ویروس کرونا تاکید دارند خانه نشینی و شکست زنجیره انتقال این ویروس در جامعه است.

این روزنامه نگار بابلی اظهار داشت: این دو جوان بابلی با توجه به شناختی که از آنها داشته ام تعطیلی و کسادی بازار مشکلات فراوانی برای آنها ایجاد کرد و بنده با تقدیم کل حقوق بازنشستگی اسفندماه خود تلاش کردم تا بخشی از هزینه اجاره آنها را حل کنم.

وی افزود : هر چند نشریه بابل نامه به لحاظ مالی با مشکلات زیادی روبرو است اما حس نوعدوستی ما نمی پذیرد که در این شرایط هر چه در توان داریم برای شکست ویروس کرونا تلاش نکنیم.

صمد صالح طبری پیشکسوت مطبوعات مازندران نویسنده سه کتاب به نام بابل، "سرزمین طلای سبز"، "بابل، سبزه دیار" و همچنین کتاب" عکس های بابل" می باشد.

این روزنامه نگار دارای ۱۲ عنوان برتر در زمینه های گزارش، مقاله و عکس در جشنواره های مختلف می باشد.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل از هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.