سعیدرضا دولت زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روزها که برای شکستن زنجیره انتقال بیماری باید در خانه بمانیم، می‌توان سرگرم یک کار هنری شد و تلخی این روزها را به فراموشی سپرد.

وی با بیان اینکه من و همسرم تا پایان بحران کرونا در خانه خواهیم ماند، اضافه کرد: همه ما امروز مسؤولیت اجتماعی داریم که با عزم و اراده عمومی همراهی کرده و با خانه ماندن اجازه ندهیم تا ویروس کرونا روزهای تلخی را برای ما با یادگار بگذارد.

دولت زارعی تصریح کرد: این روزها بهترین فرصت برای مطالعه، دیدن فیلم سینمایی و انجام کارهای هنری است تا شادی و نشاط ناشی از آن اول به خانواده و سپس به بدنه جامعه منتقل شود.

این مدرس موسیقی خاطرنشان کرد: هم اکنون موسیقیدانان کشور پویشی را ایجاد کرده‌اند تا هر نوازنده‌ای در داخل منزل با نواختن ساز خود به مدت یک دقیقه آن را در فضای مجازی منتشر کرده و مردم را از دیدن کارهای هنری خودش بهره‌مند سازند.

دولت زارعی از دولت خواست که در این روزهای کساد کسب و کار و همراهی هنرمندان برای خانه نشینی، به فکر معیشت و اقتصاد هنرمندان بوده و با دادن یارانه از آنها حمایت کند.

این کارشناس موسیقی در استان قزوین یادآور شد: هنر به ویژه موسیقی می‌تواند در این روزها تلطیف کننده روح و جسم باشد و لازم است که برای ایجاد انگیزه و نشاط به مردم از این ابزار بیشتر و به نحو مقتضی استفاده کرد.

۴۴۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۰ نفر دیگر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.