محمدرضا زنوزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس نظر کارشناسان و صاحب نظران علم پزشکی، بهترین و موثرترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا، فقط در منزل ماندن و عدم حضور در بیرون از خانه است که اگر مردم به این مقوله به درستی عمل کنند، بدون تردید شکست کرونا در اسرع وقت دور از ذهن نیست.

وی اظهار داشت: مردم جهان و ایران در حال حاضر روزهای بدی را سپری می کنند، اما در نهایت این روزهای ناخوشایند تمام می‌شود و روزهای خوش فرا می‌رسد و بنده به مردم عزیز ایران و آذربایجان نوید می‌دهم که روزهای خوبی پیش‌ رو است.

زنوزی با قدردانی ویژه از تمام کسانی که در جریان گسترش ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان ها مشغول خدمت هستند، ادامه داد: گروه های مختلف مردمی و خدمات رسان اعم از پزشکان، پرستاران و بسیجیان که برای رسیدن مردم به آرامش تلاش و کمک می‌کنند و از زندگی‌ خود به دیگران زندگی می‌بخشند، باید قدردانی ویژه شود.

وی با بیان اینکه مردم نباید از کرونا ترس داشته باشند، گفت: مسئولان و کادرهای پزشکی و درمانی همه کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و مردم نیز باید با در خانه ماندن یاری رسان مسئولان در کنترل ویروس کرونا باشند.

زنوزی با بیان اینکه شیوع کرونا در جهان و کشور باعث بروز مشکلات عدیده در کسب و کار بنگاه های اقتصادی شده است، اظهار داشت: در این شرایط ویژه انتظار می رود مسئولان وارد عمل شده و حمایت های لازم و کافی را از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.