محمد ناصر زندی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای در مسجد جامع چالوس افزود: هر اندازه میزان حضور مردم از نظر کمی در این دوره از انتخابات بیشتر باشد طبیعتا نظام اسلامی در عرصه بین المللی قوی تر عمل خواهد کرد و به شکل بهتری ظاهر می شود.

وی اظهار داشت: اگرچه در ماه های اخیر به علت تشدید تحریم های ظالمانه فشارهای اقتصادی فراوانی تحمیل این مردم شد اما مردم با حضورشان در پای صندوق های رای به نمایندگان مجلس ثابت خواهند کرد که پی گیر مطالباتشان هستند.

فرماندار چالوس به حادثه ترور سردار دل ها شهید سپهبد سلیمانی از سوی آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: دشمن باید بداند که ملت ایران همان امتی هستند که با تمام وجود عشق و ارادت خود را به این شهید وارسته نشان دادند و به طور یقین با حضور مقتدرانه در این نمایش ملی هم حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

زندی ابراز امیدواری کرد که حضور سراسر اقتدار مردم در پای صندوق های رای،‌ تکمیل کننده حماسه ملت در آئین تشییع پیکر سردار دل ها و جشن پیروزی انقلاب خواهد بود.

وی گفت که به فضل الهی روند انتخابات در کمال سلامت در شهرستان چالوس در حال برگزاری است و ضمن حضور پیوسته اعضای هیات اجرایی و نظارت تاکنون موردی از تخلف در فرایند برگزاری این رویداد سیاسی تاکنون گزارش نشده است.

برای اخذ آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس ۱۰۳ شعبه پیش بینی شده است.

شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلادشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.