عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:اقتدار کشور با مشارکت آحاد مردم رقم می خورد برهمین اساس وعده دیدار همه علاقه مندان به سربلندی و آبادانی ایرانی آزاد و سرافراز 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های آخذ رای باید باشد.
وی با بیان اینکه حتی یک رای نیز می تواند آینده را تغییر دهد یادآورشد: انتخابات جشن ملی ایرانیان است که با حضوری حماسی ، شور و شعور و آگاهانه در منظر عمومی جهان به ثبت خواهد رسید.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت:مرحله نخست فرایند برگزاری انتخابات شامل تبلیغات انتخاباتی نامزدها در این استان در فضایی توام با شور و نشاط بدون هیچ گونه مشکل ضد امنیتی انجام شد.
گراوند گفت:هواداران و مسئولان ستادهای نامزدهای انتخاباتی همانطور که تاکنون فعالیت های خود را بر مدار قانون انجام داده اند در روز رای گیری نیز انضباط و قانون مداری را سرلوحه کار قرار دهند و فارغ از اینکه چه کسی منتخب مردم می شود شکوه حماسه ملی را جشن بگیرند.
وی افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند هر کسی در انتخابات ریاست جمهوری رای بیاورد برنده ملت ایران است برهمین اساس هیچ جریان سیاسی بازنده نیست و هواداران نامزدها متانت خو را حفظ کنند و به رای مردم احترام بگذاریم .
گراوند گفت:براساس آخرین آمار اعلامی ستاد انتخابات وزارت کشور شمار جمعیت واجد شرایط رای در استان بوشهر 738هزارو 421 نفر است که از این شمار 184هزار 633 نفر مربوط به مرکز استان بعنوان بیشترین و 22هزارو 91 نفر واجد شرایط رای نیز در شهرستان دیلم بعنوان کمترین جمعیت است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآورشد: واجدان شرایط رای روز برگزاری انتخابات در ساعات اولیه با حضور در شعب اخذ رای به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند و آن را به ساعات آخر موکول نکنند .
وی با بیان اینکه درصد مشارکت بوشهری ها در انتخابات گذشته همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است یادآورشد:مشارکت مردم این استان در آخرین انتخابات مربوط به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 68درصد است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به شور و نشاط موجود انتخاباتی و احساس مسئولیت مردم این استان در تعیین سرنوشت خود پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات نیز با حضوری حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب برای حضور در پای صندوق های رای رقم زنند.
گراوند ادامه داد: تعداد 828 صندوق اخذ رای شامل 159 صندوق سیار و 669 صندوق ثابت برای جمع آوری آرای مردم استان بوشهر پیش بینی شده است.
وی گفت: تعرفه های انتخاباتی براساس تجربه دوره های گذشته به اندازه مورد نیاز وارد استان بوشهر شده است و بین شهرستان های مربوطه توزیع شده است.
گراوند اظهارداشت:دعوت به قانون ، تبلیغ برنامه ها بدون هتک حرمت نامزدها توسط هواداران بستر ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهد شد.
گراوند گفت: رای گیری در این دوره از انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان مرکز شهرستان دشتستان الکترونیکی است .
گراوند ادامه داد: 20هزار نفر عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در استان بوشهر هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: این ستاد با همدلی و همراهی همه ارکان مرتبط با انتخابات آماده برگزاری انتخاباتی قانونمند و پاسداری از آرای مردم در روز 29 اردیبهشت ماه است.
وی افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند نیازمند همکاری مردم هستیم برهمین اساس افراد با آرامش در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و اراده ملی برای صیانت از نظام اسلامی را به منصه ظهور برسانند.
7212/6045** خبرنگار : عبدالصمد شهریاری ** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.