به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا یونسی رستمی روزچهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: همه تمهیدات لازم برای الکترونیکی برگزار شدن انتخابات دراین هشت شهربراساس دستورالعمل و ابلاغیه وزارت کشور و توافق با مدیران این شهرها انجام شده وخوشبختانه بدون هیچ مشکلی اکنون زیرساخت های برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم شده است.
وی اضافه کرد که برابر 23 بند پیش بینی شده در فرایند الکترونیکی برگزار شدن انتخابات درکل کشور 2 بند مربوط به جمع آوری و شمارش آرا دستی انجام می شود.
** تمهیدات دولت برای برگزاری شکوهمندانه ترین انتخابات درکشور
رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه یکی از سیاست های جدی دولت تدبیر وامید برگزاری یکی ازشکوهمندانه ترین انتخابات پس از انقلاب درکشور است، گفت: انتخاباتی کاملا قانونی با مشارکت حداکثری مردم در صحت وسلامت و در امنیت کامل مورد تاکید جدی دولت است و وزارت کشور همه تمهیدات لازم را برای آن اندیشیده است.
یونسی رستمی با بیان اینکه مازندران در انتخابات هفتم اسفندماه سال94 مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری در میان استانهای برتر کشور قرار گرفته است، افزود: دراین دوره هم با بهره گیری از تجربه های انتخابات گذشته، تلاش خواهد شد تا مازندران دراین دوره هم این روند تداوم یابد.
** مشارکت 50هزار مازندرانی در برگزاری انتخابات
وی افزود: برای دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرو روستاها درمازندران حدود 50هزار نفر همکاری خواهند کرد.
وی اضافه کرد: همه عوامل اجرایی، نظارت و امنیتی این 2 انتخابات مهم پیش رو انتخاب شدند ودرمراحل اجرای کار قرار دارند.
** 180 نفر به ازای هرمازندرانی داوطلب درانتخابات
معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران با بیان اینکه 18 هزار و 286 نفر دراین استان برای انتخابات شوراها نام نویسی کردند،گفت : دراین دوره تعداد زنان مازندرانی که نام نویسی کردند 22درصد و تعداد افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد نیز 100درصد افزایش داشته است.
یونسی با بیان اینکه اکنون به ازای هر 180 شهروند مازندرانی یک نفر داوطلب شرکت دراین انتخاب شده است، اضافه کرد: بیش از 8هزارنفر درمجموع برای شوراهای شهر وروستاهای مازندران انتخاب خواهند شد.
اقتدار وعزتمندی کشور در گروه مشارکت حداکثری مردم
معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران گفت، که نشاط انتخاباتی و تقویت مشارکت مردمی در عرصه انتخابات، تومار توطئه دشمنان را علیه نظام اسلامی در هم پیچیده و عزتمندی و اقتدار کشور را رقم می زند.
یونسی رستمی افزود: هر عاملی که باعث یاس و یا کمرنگ کردن فضای انتخابات شود آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید با حضور آگاهانه و بلوغ سیاسی در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی و آرمان های بلندش زد.
وی گفت: آحاد مردم وظیفه دارند با مطالعه اصولی بر سوابق نامزدها با شور و در سایه شعور سیاسی در پای صندوق های رای حاضر شده و با انتخاب بهترین گزینه ها در مسیر تصمیم سازی و امور کشور مشارکت عملی کنند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.