دبیر کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی ضربه و ضایعه بزرگ برای کل کشور و نظام اسلامی خصوصا مردم و نیروهای معتدل و جریان های اصلاح طلب است.

به گزارش جماران، محسن رهامی در حاشیه مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره شخصیت این مرحوم گفت: ایشان دارای ابعاد مختلفی بودند و در یک جمله خلاصه نمی شوند. آقای هاشمی رفسنجانی به علت جایگاه علمی، مجتهدی بود که استادانی بزرگ در حوزه مثل مرحوم آیت الله بروجردی ، محقق داماد بزرگ و علامه طباطبایی را دیده بود .

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها افزود: به لحاظ  صبوری و بردباری و پدری انقلاب، وی شخصیتی بود که همه جریان ها او را در دوران مبارزه قبول داشتند  و از همان شخصیت هایی بود که در زمان امام به امام نزدیک تربود و به لحاظ شهامت و شجاعت و بردباری که داشت، زمانی که در مجلس اول بحث شد که چه کسی صلاحیت ریاست مجلس را دارد ، اولین کسی که در مجلس اول و دوم نامش مطرح شد، آقای هاشمی رفسنجانی  به لحاظ جایگاه شیخوخیت و پدری ونزدیکی اش به امام بود.

وی افزود: این صفات برای او جایگاهی را ساخته بود که کمتر کسی توانست به جایگاه او دست پیدا کند و در زمان امام و بعد از امام دومین شخص کشور علی رغم مسوولیت هایی که داشت، بود.

رهامی در پایان با بیان اینکه فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی ضربه و ضایعه‌ای بزرگ برای کل کشور و  نظام اسلامی خصوصا مردم و نیروهای معتدل و جریان های اصلاح طلب است، گفت: بعید می دانم کسی بتواند جای او را بگیرد وامیدوارم خداوند این ضربه ها  را جبران کند.  خصوصا در انتخابات 96 اگر حواسمان نباشد این ضایعه می تواند  ضربه بزرگی به ما بزند لذا ما باید تلاش کنیم که انسجام‌مان را بیشتر کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.