حسن خیریانپور امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور رییس دفتر رییس جمهوری در ساری برگزار شد ، افزود :  ۲۲ بهمن همواره روز حماسی و مقطعی از انقلاب اسلامی به شمار می رود که این روز ، روز تجلی اراده مردم به شمار می رود .

وی همچنین به در پیش بودن دوم اسفند ، زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای گفت : برگزاری انتخابات تجلی مقبولیت نظام از سوی مردم به شمار می رود و باید انتخابات را همواره مورد توجه قرار داد .

معاون استاندار مازندران گفت : به همین منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات آینده در استان فراهم شده است تا برگزاری انتخابات باشکوه را رقم بزنیم .

وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی مازندران از آنها خواست تا در برگزاری انتخابات آتی همکاری لازم برای تامین مکان ، نیروی انسانی و وسایل نقلیه داشته باشند .

خیریانپور گفت : مدیران دستگاههای اجرایی می بایست قوانین را رعایت کنند و به همین منظور نباید امکانات و یا نیروی انسانی برای تبلیغات له و علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده شود . 

وی همچنین به بهره برداری از ۸۶۶ طرح عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در دهه فجر امسال در مازندران اشاره کرد و گفت : برای اجرای این طرح ها یک هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

خیریانپور ادامه داد : مازندران با تولید سالانه هفت میلیون تن انواع محصولات کشاورزی نیازمند ایجاد زیرساخت هایی نظیر پایانه های صادراتی است .

وی از در حال ساخت بودن چهارپایانه صادراتی برنج ، محصولات کشاورزی ، شیلات و گل و گیاه در مازندران نیز خبر داد.

رییس دفتر رییس جمهوری شب گذشته وارد مازندران شد. افتتاح طرح های کشاورزی و بازدید از طرح های صنعتی از جمله برنامه های سفر وی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.