عباس سروری روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انقلاب اسلامی را خون بها هزاران شهید و مجاهدت صدها هزار جانباز دانست که مردم ایران اسلامی برای حفظ آن هزینه کرده‌اند.

وی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه همگان برشمرد و گفت: بر اجرای پررنگ مردمی و خودجوش برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

سروری در ادامه برنامه های دهه فجر امسال به ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را در حول محور تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرمایه ای گرانبها برای حفظ نظام و کشورداری است که باید به خوبی تببین شود.

او همچنین به برنامه روز استقبال از ایام دهه فجر و مهمانی لاله ها در ۱۲ بهمن و گلباران مزار شهدا اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین برنامه های دهه فجر امسال مشارکت گسترده مردمی در جشن های این دهه است.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث آبان ماه افزود: بیشتر این اتفاقات در بخش های محروم شهر کرمانشاه روی افتاد بنابراین بیشتر آیین های دهه فجر در مناطق حاشیه نشین برگزار می شود تا بیشتر با خدمات و دستاوردهای نظام آشنا شوند.

وی بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تاکید کرد و یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر را حضور مسوولان و مدیران در مساجد و پایگاه های بسیج برای خدمت رسانی به مردم و ارایه گزارش دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تبیین جایگاه انتخابات به ویژه مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی را یکی از اهداف اصلی برنامه های دهه فجر امسال ذکر کرد و از مدیران خواست با رفتن در میان مردم آنها را به مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ترغیب کنند که در این برهه حساس حضور مردم در معادلات و تصمیم گیری ها تاثیرگذار است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.