به گزارش ایرنا نجیب الله تاری روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گروه خبری ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: مردم امسال با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور در صحنه ،مشارکتی پررنگ تر از سال های قبل در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اعتماد خود را به نظام نشان داده و به دشمنان اعلام کردند که توطئه آنها، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.
وی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای در اردیبهشت ماه 96، بار دیگر اعتماد ملت به نظام را نشان داده و منجر به انتخاب فرد اصلح و مفید برای نظام جهت انجام کارهای اجرایی خواهد شد.
تاری؛ از رسانه های استان گلستان خواست همچون گذشته در آگاهی بخشی مردم برای مشارکت فعالانه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تلاش داشته باشند.
وی همچنین یادآور شد که حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، دنیا را وادار به تحسین حضور ملت ایران در این صحنه و اقتدار نظام کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نمایش این حضور مردمی در حمایت از انقلاب اسلامی، عظمت نظام را نشان می دهد و پویا و ماندگاری انقلاب را به رخ جهانیان می کشاند.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 در سراسر کشور برگزار می شود.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.