محمد زاده رحمانی روز سه شنبه در اولین جلسه شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بافق در جمع اعضا این شورا اظهار داشت: این نشست به منظور آشنایی بیشتر اعضای نظارت بر انتخابات و آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه برگزار شده است.
فرماندار بافق بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم در راستای فراهم نمودن تجهیزات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی و باحضور پرشور و حداکثری مردم این شهرستان تاکید کرد.
وی افزود: عوامل برگزارکننده انتخابات باید ضمن رعایت بی‌طرفی کامل،زمینه حضور و مشارکت تمامی سلایق را در چارچوب قانون فراهم آورند تا مردم در فضایی آرام و دلپذیر نمایندگان خویش را برای انجام امور شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند .
فرماندار بافق همچنین بر اهمیت تعامل هیئت های اجرایی و نظارت تاکید کرد و گفت: تجارب اعضا در انتخابات قبلی کمک می کند تا این هئیت ها در کنار هم با وفاق و همدلی، خواسته مردم را مبنی بر برگزاری انتخابات آرام و در خور شان و منزلت نظام اسلامی محقق سازند.
در پایان این نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بافق به ترتیب زیر انتخاب و حکم خود را دریافت کردند.
محمد تشکری به‌عنوان رییس،حجت الاسلام محمدرضا حقیقت، امیر رنجبر، احمد محمدی و رضا فلاح نیز به عنوان اعضای این هیئت انتخاب و احکام خود را دریافت کردند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/6197 خبرنگار: اصغر عسکری**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.