به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بندرلنگه سه شنبه شب در نشست با استاندار در این نشست بیان داشت: گاهی برخی از سخنرانان از دایره انصاف و قلم ها از دایره منطق و اخلاق خارج می شود.
حجت الاسلام سید محمدجواد حسینی رکنی اضافه کرد: مردم در مناسبت هایی همانند 22 بهمن هر چه در طبق اخلاص دارند می گذارند و به میدان می آورند.
وی با بیان اینکه جامعه نیازمند عدل و اخلاقیات بیشتر است، گفت: امروز اخلاق و مسائل اخلاقی یکی از نیازهای شدید اجتماع است و انتظار می رود ائمه جمعه در خطبه اول به طور کامل به این امر توجه کنند.
حجت الاسلام حسینی رکنی در ادامه به نیازهای بندرلنگه اشاره کرد و افزود: تقاضا برای گازرسانی در این شهرستان در حالی بالاست که فاصله این شهرستان با پارس جنوبی 200 کلیومتر است.
امام جمعه بندرلنگه به نیازهای حوزه درمان و سلامت در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: مبحث اشتغال در بندرلنگه نیز از نیازهای اساسی است که باید برای آن چاره اندیشی شود.
امام جمعه میناب نیز در این نشست اظهار داشت: دولت حسنه ای بر سر کار است و حضورهای متعدد استاندار هرمزگان در بین مردم میناب سبب رضایت بیشتر شده است.
حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر با اشاره به حضور وزیر انرژی روسیه در سیریک، اضافه کرد: از امامان جمعه می خواهیم پیرامون گشایش های برجام صحبت کنند و باید گفت اگر وزیر انرژی روسیه کلنگ نیروگاه را به زمین می زند معنی آن چیست.
وی خواستار الحاق میناب به طرح توسعه سواحل مکران شد و افزود: در میناب به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت ترین شهرستان هرمزگان انتظار می رود در امور انتظامی و سایر مسائل مرتبط، با سعه صدر بیشتری با هدف تسهیل زندگی مردم رفتار شود.
امام جمعه میناب یادآور شد: این شهرستان در حوزه فضای آموزشی، بهداشت، آب و خاک نیز مشکلاتی دارد که باید برای رفع آنها تلاش و برنامه ریزی شود.
امام جعمه بستک نیز در ادامه با تقدیر از استاندار هرمزگان و معاونان وی و فرماندار بستک، با بیان اینکه در دهه فجر 50 میلیارد تومان پروژه در بستک به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: برنامه های فرهنگی خوبی نیز در دهه فجر امسال در شهرستان اجرایی شد.
حجت الاسلام یونس قائدی ادامه داد: مشکلاتی همانند جاده لاورمیستان، از جمله مشکلات اساسی شهرستان بستک است که می تواند در صورت رفع موجبات رضایت بیشتر مردم باشد.
امام جمعه بندرخمیر نیز در این نشست با اشاره به اینکه در شهرستان طی دهه فجر امسال طرح های خوبی اجرایی شده ، از حضور استاندار هرمزگان و فراهم سازی شرایط حضور وزیر ارتباطات در این شهرستان قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسین جهانگیری افزود: اگر کسی خواهان کار و پیشرفت است باید در کنار دولت و بدون ورود به حواشی کار کند نه اینکه مدام ناآرامی و دغدغه های بی مورد در رویه کار ایجاد کند.
امام جمعه سیریک نیز در این نشست گفت: از مزیت ها و شاخصه های قابل تامل سیریک امنیت بالای این شهرستان است.
حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری بیان داشت: ایجاد نیروگاه حرارتی که با همکاری روس ها ساخته می شود مقطعی شگرف در تاریخ شرق هرمزگان است.
حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه رودان نیز در ادامه این نشست، گفت: باید از حضور متعدد وزرا در رودان طی ماه های اخیر تشکر کرد و انتظار می رود وعده های داده شده را عملیاتی کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.