سیدامیر حسینی جو شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی که با حضور دست اندرکاران انتخابات و نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد برگزار شد، افزود : حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد با توجه به اتفاقاتی که در سال های گذشته روی داد از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با تقویت نقاط ضعف، به هر چه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از انتخابات کمک نماییم.

وی تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد را ۱۷ نفر اعلام کرد و اظهار داشت : در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۳۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۱۸۶ شعبه به شهرستان تنکابن ، ۶۵ شعبه در شهرستان عباس آباد و ۸۲ شعبه در شهرستان رامسر اختصاص دارد.

حسینی جو خاطر نشان کرد : نزدیک به ۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد شرکت خواهند کرد.

وی خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها شد و تصریح کرد : کاندیداها در زمان تبلیغات بیشتر به معرفی خود و برنامه هایشان بپردازند و از هرگونه بداخلاقی جدا بپرهیزند.

وی یادآور شد : مردم ایران اسلامی و بویژه این سه شهرستان بارها نشان دادند که پای آرمان های امام (ره)  و انقلاب هستند و بنابراین باید از ظرفیت بالایی برخوردار باشیم تا از آرای آنها به نحو شایسته ای پاسداری نماییم.

فرماندار شهرستان رامسر نیز در این جلسه با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت : انتخابات آبرو و حیثیت نظام است و اگر در برگزاری آن خوب عمل نکنیم ممکن است در بخش های مختلف دچار چالش های جدی بشویم.

محمد آزاد افزود : تاکنون جلسات متعددی در سطوح مختلف پیرامون برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات مجلس داشتیم و از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده نموده ایم.

وی اظهار داشت : نتیجه انتخابات هر چه باشد برای ما مهم نیست و باید انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه در این منطقه برگزار نماییم تا از آراء مردم دفاع کرده باشیم.

نگاه مردم به نمایندگان مجلس منفی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن نیز در این جلسه به عملکرد نمایندگان مجلس در ادوار گذشته انتقاد کرد و گفت : بنده اعتقاد دارم که حدود ۸۰ درصد از مردم نسبت به نمایندگان مجلس نگاه منفی دارند و نسبت به عملکرد آنها گلایه مند هستند.

احسان وحیدی با بیان اینکه افراد پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس باید پیگیر حق و حقوق مردم حوزه انتخابیه خود باشند ، افزود : متاسفانه نگاه مردم این است که نماینده مجلس در دوره تصدی خود بیشتر به فکر تامین منابع مالی دو نسل بعد از خود است و مردم را فراموش می کنند.

وی به نبود زیر ساخت های لازم در مازندران و بویژه غرب استان اشاره کرد و افزود : غرب مازندران در طول این سال ها با وجود داشتن نمایندگانی در مجلس نتوانست کمبود ها را برطرف نماید در حالی که در برخی استان های کوچک و کم بضاعت این مشکلات به طور کامل برطرف شده است.

وی یادآور شد : از نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی می خواهیم که به فکر مردم حوزه انتخابیه خود باشند و برای نظام و انقلاب هزینه درست نکنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.