سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معرفی مازندران در ۳۲ غرفه نمایشگاه تهران گفت: در این نمایشگاه هفت هتل توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به حضور شهرداری بهشهر و کلاردشت در این نمایشگاه گفت: همچنین سه دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی راد سفر نوین آریا، هفت خوان تنکابن و تی تی پرواز شهرستان بابلسر، ظرفیت‌های مازندران را معرفی می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به حضور ۳ اقامتگاه بوم گردی پردارم، کلبه عادل و استاره سو شهرستان‌های تنکابن، بابل و قائمشهر در این نمایشگاه، گفت: مجتمع تفریحی و گردشگری شهرسبز رامسر، کاگان ساری، نمک آبرود چالوس، دشت نور، اکسین آمل و همچنین شرکت بوم سامانه گردشگری باتیس و رستوران آیلار، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فرزانه با اشاره به معرفی سوغات ویژه مازندران در این نمایشگاه گفت: ۸ کارگاه صنایع دستی خراطی، چرم، طراحی، شیشه، لاک تراشی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان به معرفی محصولات خود می‌پردازند.

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.